Ik zit momenteel in mijn blokperiode en ik leer dan altijd bij mijn vriend, dus het is niet vanzelfsprekend om even een test te gaan halen . Ik zal proberen om zo snel mogelijk voor een testje te gaan.
ja je moet het niet voor mij doen natuurlijk maar ik zou het willen weten en wat is nu de moeite? Even door de stad en je hebt een test meid...je slikt de pil toch? Als je zwanger zou zijn is dit heel erg gevaarlijk voor je baby. Besef je wel wat er aan de hand is vraag ik me af? Bedoel het harstikke goed maar ik vindt je laks....
mag ik even vragen welke testen de felroze zijn van kv? zijn dat de ovutesten niet? misschien dom van mij hoor maar kan me geen felroze testen inbeelden daar.
Ze heeft het over felroze verpakking volgens mij....Hier heeft de kruidvat testen liggen met idd een roze doosje eromheen.... Anyway...Vind idd ook dat ze er erg onzorgvuldig mee omgaat als ze de pil nog steeds slikt.....Doet een beetje zeer om te lezen....Sorry beetje emo vandaag.........
Denk idd dat ze die bedoelt.. Maar als k haar was zou k toch even snel gaan testen aangezien ze de pil nog gewoon doorslikt... Schrok er eigenlijk een beetje van toen ik dat las...
ik zou gelijk weer gaan testen .......maar blijkbaar niet zo belangrijk !!Zoiets deel je toch met je vriend Lara !!
Ik pak de pil nog door, omdat ik niemand wil alarmeren en zomaar met de pil stoppen...dan moet ik dit natuurlijk aan mijn vriend vertellen. Voor jullie komt dit natuurlijk heel raar over, maar ik wil niemand onnodig ongerust maken. Ik pak daarnaast nog pillen die schadelijk kunnen zijn, maar ik kan dit namelijk niet zomaar stopzetten. Ik heb zeer zware allergieën en astma en daarvoor pak ik zeer sterke medicijnen. Bij ons in België kost die test 5,99 en het is inderdaad die roze, zeker geen ovulatietest. Ik zal straks wel een manier zoeken om een test te doen.
Ik merk dat jullie het echt niet begrijpen dat ik het niet aan mijn vriend vertel. Ik heb hem al 2 keer onnodig gealarmeerd en ik wil dit geen 3de keer doen. Ik schaam me elke keer kapot wanneer de uitslag negatief is
Ja maar wil je het kindje dan zowiezo niet houden?? Want als je door gaat met medicijnen is de kans groot dat je kindje het niet overleefd of wel overleefd maar misschien zwaar gehandicapt is
Nouja begrijp best dat je het je vriend nog niet wilt vertellen... Maar snap niet dat je bezig bent om evt een kindje gehandicapt of dood probeert te krijgen door je medicijnen gewoon te blijven gebruiken....
Nou Jeem, dat kan je ook iets rustiger zeggen. Dat is helemaal niet zeker en natuurlijk wil ze niet expres haar eventuele kindje dood hebben of gehandicapt. Ik vind dat je echt te hard naar haar reageert. Lara, ik snap heel goed dat je niet nog een 3e keer iets wilt vertellen wat je niet zeker weet. Maar het lijkt me idd ook goed om ergens wat tijd te zoeken om even een test te doen. Je kunt misschien ook wel meteen de digitale ClearBlue gaan halen, dan hoef je niet zo naar een streepje te staren/zoeken. Ik hoop voor jou dat je niet zwanger bent en dat alles weer goed komt. Succes!!
Lara ik heb ook erg last van mijn astma , nu vooral ni ik weer zwanger ben , en daar zijn medicijnen voor die je gewwon mag hebben , ik heb zelfs al prednison gehad ........Dus des te rede meer mocht je zwanger zijn dat je dan je medicatie kan afpassen op je zwangerschap ... ik heb voor mijn astma gehad : ventolin , budesosine , q-var , salbutamol en pulmicort ...
Sorry is niet zo hard bedoeld zoals t misschien over komt... Maar bedoel alleen te zeggen zijn hier mensen die al jaren bezig zijn en een moord zullen doen voor een kindje.. En dan hoor je dit... Misschien verkeerd gezegd Sorry daarvoor was in iedergeval niet zo bedoeld
Geeft niets Jeem, dat snap ik natuurlijk ook Je leest hier idd verhalen dat je denkt 'pfff hoop dat me dat nooit gebeurt'.... maar ja, voor Lara is het ook de werkelijkheid. Hoe gaat het bij jou verder met zwanger worden?
nou ik vindt het absoluut niet verantwoord wat je doet? Als 3x gealameerd? Meid hoe kan het dat je zo vaak denkt dat je zwanger bent, hoe oud ben je? En mischien is Jeem hard maar de TS dan? Ze is mischien zwanger maar gaat niet de moeite doen om een test te halen!!! Je bent het toch echt zelf schuld als je zwanger bent dus moet je nu ook de verantwoordelijkheid nemen en je betn eerder bang om iemadn te alarmeren dan je baby die je mischien in je buik hebt die je vergiftigt, ik snap het niet hoor!!