Ik sluit me aan bij Marjon en Trees. Laat haar maar even en als we haar kunnen helpen dan doe ik dat graag. Als je dat niet wilt, misschien moet je dan even niet meer kijken in dit topic. Dan krijgt ze alleen nog wat commentaar van mensen die haar willen helpen. (waarmee ik niet wil zeggen dat mensen hun mening niet mogen geven, want daar ben ik altijd een voorstander van, of ik het er nu mee eens ben of niet!). Ze is ook pas 20 he....dat is jong!
Ik wil haar ondanks mijn mening toch veel sterkte wensen en hoop voor haar dat alles goed uitpakt...!!
tja marjon de meningen zijn verdeeld...ik snap wat je bedoelt hoor!!! ze kwam alleen zo over bij mij.. Maar zoals de rest zegt sterkte ermee en hoop dat je onderhand iets meer weet?
Lieve dames, de hormonen en emoties vliegen hier in het ronde. Heel begrijpelijk! Het is dan ook erg vervelend voor ons dames om te lezen dat het bij een ander zo kan gaan en ongewenst is. Maar ook dat zijn situaties die gebeuren. Dit is een forum waar mensen vragen kunnen stellen oid. Ook al vinden we het niet fijn om te horen. Ook mogen wij daar dan eerlijk op reageren, maar laten we niet vergeten dat een verhaal lezen heel anders over kan komen dan vertellen. Dus laten we even letten op hoe dingen geschreven worden. Is misschien wel zo prettig voor alle partijen! Mensen moeten zich veilig voelen om hier te blijven komen. We kunnen beter hulp bieden dan dat iemand straks domme dingen gaat doen of zich helemaal geen raad meer weet. @Lara, het is lastig voor velen van ons dat het ongewenst is. Maar voor jou natuurlijk ook. Eerlijk zijn tegenover je vriend lijkt me ook beter, maar dat is jouw keuze. Dat je het niet tegen je schoonouders wilt vertellen lijkt me logisch! Maar ik denk ook dat je actie moet gaan ondernemen: testen, maar ook kijken hoe het niet weer gaat gebeuren. Ik wens je heel veel sterkte! Heb je al weer getest?
TS Sterkte met je situatie...... En voor sommige dames hier... sommige dingen zijn gewoon oneerlijk verdeeld.... sommige mensen raken ongepland zwanger.... met pil.... en anderen moeten er alles voor doen..... Ik neem aan dat TS niet "moeder natuur" is..... dus dat zij daar ook niets aan kan doen of veranderen.....
Oké, ik heb al jullie reacties gelezen en van sommige reacties ben ik écht wel verschoten. Ik wist echt niet dat het hier enkel om een forum ging voor vrouwen die wél een kindje willen aangezien ik nog een post had gezien van iemand die liever niet zwanger wil zijn. Hiervoor wil ik mij excuseren, sorry, als ik dat had geweten dan had ik hier zeker niets op het forum gezet. Ik was snel een forum aan het zoeken waar ze hier op konden antwoorden, ik heb hierdoor sommige zaken over het hoofd gezien... De reden dat ik benadrukte dat dit ongewenst zou zijn, is door jullie gemene reacties ivm handicap of dood. Sorry maar als het ongewenst is is het ongewenst, ik ga hier niet over liegen. Nu, ik ben samen met mijn vriend bij de apotheker een test gaan halen en deze was negatief. Voor ons is dit natuurlijk een opluchting, maar ik snap dat het voor velen een teleurstelling zou zijn. Ik wens hierbij iedereen die al een lange of korte tijd moeite doet om een kindje te krijgen heel veel succes en ik hoop dat ik dit later ook kan meemaken, wanneer we hier wel klaar voor zijn. Na de vele onbeschofte en gemene reacties weet ik wel zeker dat ik hier nooit meer een berichtje zal posten.
ben blij voor je dat hij negatief is hoor. En laat je zeker niet van je stuk brengen hoor Lara. Er zitten een paar dames tussen met hele lange tenen en een verschrikkelijke attitude maar voor de rest is het hier zo slecht nog niet ga nu maar genieten van kerst en hopelijk kom je ooit nog eens terug om je geplande zwangerschap aan te kondigen!
Fijn dat je negatief testte Lara! Jammer dat je niet niets meer wil posten. Er zitten genoeg dames (de meerderheid) die je wel degelijk willen helpen. Ik vind het erg dat je een aantal gemene reacties naar je toe hebt gekregen, dat heb je helemaal niet verdiend. Mocht je nog een keer wat kwijt willen, gewoon posten hoor. Succes!
Sorry ik ben jullie vergeten te bedanken voor de goede raad . Deze heeft mij heel hard geholpen en ik hoop in de toekomst voor een goede reden op deze site te posten. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen en prettige feestdagen natuurlijk
hey hey lara, gelukkig voor je dat ie negatief was nu, ik begrijp het wel, zou er zelf een jaar geleden ook niet aan moeten denken igg ivm studie! ik duim voor je dat wanneer je het wel wil dat je dan snel een posi test in handen mag hebben! Suc6 met je studie btw ik heb m deze maand af kunnen ronden
Wat een kinderachtige dames hier af en toe, bah ! Alsof jullie met jullie vaste vriendje na een langetijd relatie nog een condoom gebruikt en de pil, dacht het niet hè !! Weet zeker dat genoeg wijven hierzo alleen pil ofzo gebruikte ( uitzonderingen daar gelaten ) En reacties als te lang zwanger zijn bladieblaaa.. Als ze echt lang zwanger zou zijn zou de test meteen knallen en niet een (vals) lijntje komen na 10 minuten ! Dus dat is ook al gebullshit. Dat het pijnlijk is voor mensen om te lezen, dat er mensen zijn die ongewest zwanger raken en het dan nog weg willen halen kan ik begrijpen. Maar reageer dan gewoon niet in dit topic. Zoals Seth het al verwoorde Lara is moeder natuur niet !!! Dus om na zo stom te doen, pfff kinderachtig. Focus lekker op jezelf en niet wat andere "fout" doen. Lara, meid laat je niet verstoten van dit forum !! Hopelijk kom je over een jaartje 6 a 7 vertellen dat je de pil uit de deur heb gegooid en voor een gewenste zwangerschap gaat. Nog veel succes met je studie !! En probeer wel evt. met de huisarts te kijken of er andere opties voor je zijn iets zonder teveel hormonen. Liefs, ps. dames die zo een moeite hebben met dit bericht lezen, ik hoop voor jullie dat jullie geen spiraaltje hebben want dan kunnen jullie net zo goed een bevrucht eitje doden !!! En dan zijn jullie een stelletje hypocriete b*t***s
@Lara: Als ik dit gisteren had gelezen dan had ik je wat steun kunnen geven! Wat kunnen sommige heftig reageren terwijl je heel duidelijk aan geeft waarom deze zwangerschap nu echt niet uit komt........ Ik ben een van die meiden die niet zwanger kon worden, die heel lang heeft moeten wacht op iets moois......... Maar ik begrijp ook heel goed dat er soms hele nare beslissingen genomen moeten worden en dat is net zo erg als niet zwanger worden! Ik begrijp niet dat daar soms niet meer begrip voor kan zijn! Ik heb het niet persoonlijk meegemaakt maar met een vriendin en ze was kapot.......en als je in de toekomst wel zwanger wil worden blijft het bij je, wat de reden ook was.......... Ik ben erg blij voor je dat je dat niet hoeft mee te maken en hoop dat je in de toekomst niet meer bang hoeft te zijn als je periode uitblijft. Wel zal ik zeggen ga condooms gebruiken naast de pil, dan weet je in ieder geval dat zwangerschap wel heel moeilijk zal zijn. Heel veel succes met je studie!
Lieve mensen, Ik ben zo'n eentje die zwanger is geworden terwijl ik de pil heel trouw slikte! Wij waren net een half jaar getrouwd, en zeker nog niet bezig met kinderen ( ik was toen 21 jaar). Ik vindt het jammer dat er zo heftig gereageerd wordt, terwijl een kind krijgen heel mooi is maar ook zeer heftig! Vooral als je zo jong bent, heb je de druk van de maatschappij! Maar als je moeite hebt om kinderen te krijgen heb je ook de druk van de maatschappij. Dus ik hoop dat iedereen een beetje begrip voor mekaar kan opbrengen! Misschien een goed voornemen voor 2010? Om nog even een voorbeeld te geven: Mijn dochtertje is nu bijna 2,5, en de vrijdag voor de vakantie werd ik op haar peuterspeelzaal 3x zwanger verklaard door de moeders! Terwijl ik net gestopt was met de pil en dus nog niet zwanger was! Ik voeldde me erg bekeken en "naakt"! Dus lieve mensen! Begrip! Fijne 2e kerstdag toegewenst!