hoi allemaal 2dagen voor nod had ik een test gedaan deze was echt vaag er stond een 2de lijn maar deze was wit en dat met de test van kv 2 voor 5euro. De dag van nod begon mijn temp te dalen dus ik dacht het zal wel niet maar ondanks de temp daling werd ik niet ongesteld dus 2dagen geleden nog maar eens een test en deze was al duidelijker maar toch bang vanwegen die temp verwachten ik er helemaal niks van. Dus gisteren ziekenhuis gebeld en die zeiden doe er nog maar eens 1 nou dus vanmorgen weer getest en dit keer al weer een stukje duidelijker krijg hem nu op foto maar is hij niet erg licht voor 4dagen overtijd na 7miskramen ben ik nogal onzeker. Vorige keren testen ik al ruim voor nod positief nu na nod en nog niet zo super duidelijk. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/minimuis-albums-test-picture3697-test.jpg Wat vinden jullie ervan groetjes
Oh hij is al duidelijker dan die van mij Ik heb zojuist de verloskundige gebeld en die zei tegen mij dat het zou kunnen dat mijn eisprong later is geweest of dat mijn cyclus offiicieel gewoon wat langer zou zijn en daardoor nog maar zo licht test, ze zei wel dat ik er van uit moest gaan dat ik in principe zwanger ben, dat geldt dan ook voor jou neem ik aan Ik zou zeggen doe volgende week nog een test (moet ik ook van de verloskundige) is hij duidelijk dan weet je genoeg
Hoi kleintje erg he die onzekerheid. Ik duim voor ons dat het positief uitpak. Jij zie de streep dus dat is al goed want mijn vriend zag hem vanmorgen niet denk dat hij een bril nodig heeft haha
Bedankt en ik heb later nog een sms gekregen van mijn vriend nu hij goed wakker was zag hij wel 2streepjes . Ik moet hem ook niet wakker maken als het nog maar tien voor 6 is hij heeft daar iets meer moeite mee dan ik
Oh minimuis wat lees ik nu! Wat ontzettend spannend gaat dit weer worden. Ik ga keihard voor je duimen dat dit kleintje bij mama mag blijven.
Ik zie wel een streep, hoor. Zelfs met zo'n onduidelijke foto is er rechts een streepje te zien. Lijkt me dat je wel zwanger bent. GEfeliciteerd en ik hoop dat je snel nog duidelijker test en dat je dan misschien wat van je zenuwen kwijtraakt.