hey meiden, iemand een tip, heb wel de bekende middeltjes geprobeerd zoals eerst een beschuitje als ik wakker word en geen koffie enz, maar niks helpt en ik heb het van s`morgens tot sàvonds ik wil echt niet klagen, na zoveel jaar zijn we zo blij met dit wondertje , maar iets minder misselijk zou ik wel erg fijn vinden. liefs regi
Ik kreeg van de dokter een recept voor zetpillen , weet de naam alleen even niet meer , en die werkten redelijk bij mij , het nam de misselijkheid wel even weg .. en s'ochtends toch zorgen dat je wat binnen krijgt dat neemt de misselijkheid ook wat weg ...
hoi regi, ben je echt misselijk/beroerd of ga je alleen over je nek? ik ben nu 30 weken zwanger en moet nog steeds als ik uit bed kom, eerst wat eten want ik sta te kokken. beroerd ben ik niet, ik moet de hele dag wat eten, anders ga ik kokken.
's morgens een plakje ontbijtkoek en wat vanille vla. En probeer steeds een beetje bij beetje te eten. Ik heb het zelf ook meegemaakt bij mijn zwangerschap en het is idd geen pretje. Sterkte!!
ja ik eet elke x al kleine beetjes en idd gelijk s`morgens al, ik hoef niet te spugen maar heb wel de hele dag dat gevoel, en niet alleen s`morgens
Hey meid, Ik heb echt 2 keer aan het vochtinfuus gelegen,ik hield niks meer binnen! Toen kreeg ik losec,en dat heb ik tot het eind van mijn zwangerschap moeten slikken.Vergat ik dat 1 keer hing ik heel de dag over de wc.. Maar ik denk dat je aan de huisarts emasefene kan vragen,zijn zetpillen.Die hielpen mij mij niet hoor,maar ik had hyperemesis gravidarum (overmatig braken) En je klaagt helemaal niet hoor meid!!ik weet precies hoe je je voelt,dus bel aub de huisarts! Sterkte!
domperidon zijn ook zetpillen tegen de misselykheid. volgens mij mag je die ook bij zwangerschap gebruiken.
ja ik denk dat ik dat morgen maar ff doe, kan dat geen kwaad vanwege dat dit een cryotp was en ik nog tot de 12e week hormonen moet gebruiken.
Ik heb gelezen dat voedsel met gember heel goed helpt tegen de misselijkheid. Ik maak elke avond een verse appelsap met een stukje gember in de juicer, beetje honing en citroen erbij en in de plaats van koffie of thee wel een gezond alternatief. Heb tot nu toe nog geen last gehad van misselijkheid dus ik blijf het lekker doen. Ik las ook dat pepermunt zou moeten helpen.
Brrrrrrrr, daar word ik al misselijk van als ik er aan denk. Ik eet van die crackertjes (lijkt op die minicrackers van LU) Merk wel dat als ik snel wat moet eten, ik juist misselijk word. Dus moet nu heel rustig beetje bij beetje eten. Avondeten gaat thuis in rondes hihi.
Vanmorgen voor het eerst mogen ervaren wat ochtendmisselijkheid inhoudt inclusive het overgeven.. Bah ben er behoorlijk beroerd van, moet zo na het werk en hoop maar dat het alleen bij het overgeven van vanmorgen blijft.. Vanaf morgen ga ik voor dat ik opsta dan maar eerst een beschuitje eten, eens kijken of dat helpt.. TS: Er schijnen ook speciale lolly`s in de verkoop te zijn.. Heb het laatst hier gelezen, weet alleen niet meer waar ze verkrijgbaar zijn.. Schijnt goed te helpen tegen ochtendmisselijkheid.. Succes..
Ik was dag en nacht kots misselijk maar ik heb niks kunnen vinden. Wel hopeloos alles geprobeerd maar niks hielp. Ik heb ook die lollies besteld via internet, ik kon er niet eens naar kijken of ik werd er al misselijk van en het al helemaal niet in mijn mond stoppen. Die lollies helpen ook echt niet!
Ja ik was ook vanaf week 6 kotsmisselijk. Dat werd alleen maar erger tot week 11. Dag en nacht. Nu is het eindelijk iets minder erg aan het worden en kan ik af en toe weer eens 's avonds eten. Ik heb zetpillen gekregen. Dat hielp om niet te braken. Maar misselijk bleef ik toch. Bij mij hielp het om toch iets te eten. Als je ergens zin in hebt neem het dan ook. Ook hield ik mijn maag vol met optimel drinken. En in de avond nam ik altijd een paar rennies. Succes en ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent.
Via mn gyn heb ik aan de Emesafene tabletten gezeten, deze hielpen erg goed! Je kan dit ook gewoon aan je huisarts vragen. Wat ook helpt is om dingen die je misselijkheid erger maken te negeren. Zo had ik veel last met het poesten van mn tanden, heb nu van die kindertandpasta en het gaat prima!