positieve test na bruinverlies...wie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door madelief78, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hallo,

wie van jullie had voor een positieve test ook een paar dagen bruin en rose bloedverlies? Is het normaal of moet ik me zorgen maken. ik heb 3 dagen wat bruin en rose bloedverlies gehad en gister en vandaag niks meer. gistermiddag getest en positief en vanmorgen weer en die was donkerder.maar maak me toch een beetje zorgen.

wie had dit ook en hoe is de zwangerschap verlopen

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Yep, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Bij mij was er niets aan de hand. Het voelde ook alsof ik ongesteld ging worden, maar het zette maar niet goed door.

Succes!

Groetjes,

Niek

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Bij Timo had ik dat niet. Ik heb nog nooit bruinverlies gehad voor mijn nod. Nu heb ik het sinds gister en zit dus hard te hopen... Nod is zondag...

Miek

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb altijd bruinverlies voor NOD, maar nu niets....tot gisteren wat bruinverlies bij het afvegen, hele nacht niks meer en net weer een beetje...maar het zet niet door en is alleen met afvegen...Vind het ook wel spannend worden nu!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    had toen ik zwanger was van Nathan tot een week of 9 bruinverlies

6. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    hey

Ik had dit vanaf de dag van de innesteling tot de dag dat ik kon testen.
    volgens dokter was dit gewoon innesteling.
    dokter zei als het bruin verlies na 3 dagen donkereder word en met helder bloed en pijnen dan kun je best zorgen maken in de meeste gevallen ,maar gewoon bruin verlies is zoals vele zeggen oud bloed en dat bloed kan door adertje bij innesteling geraakt zijn en dat bloed moet ook uit je lichaam dus komt er bruinnenis uit ;)
    geen zorgen maken

liefst

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb het ook gehad
    en ze zeggen dat het oud bloed geweest kan zijn of dat het innestelingsbloeding is..

Deel Deze Pagina