positieve test na bruinverlies.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door madelief78, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    aller eerst bedank voor jullie tijd.

ik heb een vraagje.
    ik heb van woensdag t/m vrijdag bruin en af en toe rose bloedverlies gehad. gister de hele dag niks en vandaag een te verwaarlozen beetje bruin in mijn afscheiding.
    gistermiddag heb ik getest omdat ik het vreemd vond dat het stopte. normaal wordt ik na een paar dagen bruin en rose verlies ongesteld. mijn temp was ook nog steeds hoog. de test was licht positief. vanmorgen weer getest en deze was een stuk duidelijker.

is dit verloop normaal of moet ik me zorgen maken?
    is het verstandig morgen contact op te nemen met de huisarts of verloskundige of moet ik gewoon afwachten? bij mijn eerste zwangerschap heb ik tijdens mijn zwangerschap ook een paar keer last gehad van bruin en rose verlies wat vergelijkbaar was. dat is allemaal goed gegaan.

bedank voor je tijd.

jolanda

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jolanda,

bruin en rose verlie skan gewoon bij de zwangerschap horen. Blijkbara is het nu nog niet mis gezien je positieve test.
    Een huisarts of verloskundige kan nu niet heel veel voor je doen. Je moet gewoon afwachten. Je hebt zowel kans dat het goed blijft gaan als kans dat het misgaat. Spannende tijd!

Mirjam

Deel Deze Pagina