help me please..

Discussion in 'Miskraam' started by Nena, Jun 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nena

Nena Lid

May 3, 2007
    18
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben 5.3 weken zwanger athans.. ik heb gisteren ruzie gehad met mijn man en heb me behoorlijk gestrest een paar uur later in avond kreeg ik hele erge buikpijn. toen ik naar het toilet ging kreeg ik bloed. Helder rood gelijk niet heel veel maar wel een bloedstolsel ik heb gekeken of dat een vruchje was maar het was alleen maar opgehoopte bloed. heb ik een miskraam gehad?
    Heb nog steeds buikpijn maar geen bloed meer..

2. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Nena, he wat naar voor je. Maar ik denk dat daar nog niks over te zeggen is. Als het wel een MK is komt dat denk echt niet door de stress hoor, dus ga je daar niet schuldig over voelen. Oorzaak is dan waarschijnlijk dat het toch al niet goed zat en dat het toevallig nu komt.......maak je daar nu niet gek over. Puur toeval denk. Wacht even af of het blijft bloeden want als het morgen nog gestopt is kan ik me niet voorstellen dat het een MK was. Als het wel doorgaat en je blijft stolsel verliezen zou ik als ik jou was even een afspraak bij de verloskundige maken of gynacoloog voor een echo of zo. Het vruchtje zie je denk ook niet, heb zelf ook een keer een vroege MK gehad bij 5,5 weken en dat is inderdaad alleen maar stolsel. Alleen bij mij heeft het wel 2 a`3 dagen gebloed. Leek echt op een gewone ongi. Dussssss nogmaals dat wi niet zeggen dat dit het bij jou nu was he?! Gewoon even in de gaten houden en ik duim voor je dat het helemaal goed komt.

Meid sterkte!

3. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry had bericht prongelijk 2x gestuurd. Ging ff niet goed. Kon deze niet weghalen wel wijzigen vandaar dit regeltje nog even.

4. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit was de 3e dus. We zijn lekker bezig. hihi zag dat jij je bericht ook al 3x erop gezet had.

5. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Kan je je verloskundige of huisarts bellen?
    Krampen gepaard gaande met bloedverlies is eigenlijk geen goed teken.

Maar ik weet natuurlijk niet of je een miskraam hebt.

toch maar bellen.

6. petra1978

petra1978 Lid

Jun 13, 2007
    13
    0
    0
    ziekenverzorgster in thuiszorg
    kerkrade
    He bah, bloedverlies is nooit leuk, wat er ook achter steekt..
    Ik heb zelf 2 keer een miskraam gehad (overigens zonder een druppel bloedverlies, zijn er echt pas met curratege uitgekomen), maar niet met bloedverlies dus.
    Bij mij is altijd gezegd dat helder rood bloed niet echt goed is, maar aangezien het inmiddels gestopt is, kan het nog meevallen. De enige doe je zekerheid kan geven is een verloskundige of gyneacoloog.
    Ik hoop voor je dat het meevalt hoor, ik duim voor je!
    Oja een miskraam komt echt niet door een ruzie meid!
    Heel veel sterkte in de wat onzekere periode..en hopelijk valt het mee..

7. Nena

Nena Lid

May 3, 2007
    18
    0
    0
    Dank jullie wel van alles, maar ik neem het mezelf zo kwalijk omdat het dagen wel goed ging en op moment dat ik een ruzie heb met mijn man gaat het giganties mis dan voel je je toch schuldig dat je je zo druk hebt gemaakt om de raarste dingen ik haat mezelf echt waar.. ik hebv woensdag pas een afspraak.. hoop aan de ene kant dat er niks aan de hand is maar aan de andere kant vanwaar die erge buik krampen? en de bloed... dus ik ga van het negatieve uit. :cry:

8. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Meid het kan zo maar zijn dat doordat je je druk hebt gemaakt er simpelweg een adertje is gesprongen aan je baarmoederwond. Daar schijn je ook buikpijn van te kunnen krijgen hoorde ik van mijn verloskundige (die vertelde mij dit toen ik nog twijfelde of mijn laatste mk er nu wel of niet een was). De kans dat eem gesprongen ader de bloeding heeft veroorzaakt is erg groot. Bij jou heeft het bloeden toch echt maar 1 dag of nog niet eens een dag geduurd? Had je trouwens zwangerschapsverschijnselen die nu minder zijn?
    Nogmaals zet die ruzie nu maar uit je hoofd als oorzaak. Het heeft echt geen zin om jezelf nu te haten. Kom op meis kin omhoog en positief blijven denken. Nu even van het ergste uitgaan kan geen kwaad natuurlijk dan valt het altijd alleen maar mee. Ik zal heel hard voor je duimen t/m woensdag.

Dikke knuf

9. Nena

Nena Lid

May 3, 2007
    18
    0
    0
    Goed nieuws, ik ben gisteren naar de huisarts geweest en heb gisteren ook een echo gemaakt...
    En het is er nog HEERLIJK ik ben zo blij echt waar.
    Waar het bloed vandaan kwam en de krampen kunnen ze niet verklaren.
    Maar ik hoop dat alles goed zal gaan.

Ben zo blij

10. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Jippppppppppppppppieeeeeeeee meid ik ben zo blij voor je! Probeer er lekker van te genieten! Enehhhhhhh geen ruzie meer maken he?! ;)

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Super Nena en nu proberen te genieten he!

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Kijk dat zijn nou goede berichten!
    Genieten meis!

13. Nena

Nena Lid

May 3, 2007
    18
    0
    0
    Dank jullie wel, jullie zijn echt heel lief.
    Hoop dat voor iedere vrouw die graag een baby wil er een gezonde zal krijgen.....
    Jullie verdienen het.....

Dikke kus
    Nena

Share This Page