positieve test na halve dag

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by zafira, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Wie kan mij helpen??

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en zag geen streep. Dacht begin van de middag dat ik ongesteld werd, maar thuis aangekomen bleek dit niet het geval te zijn . Heb toen de test van vanochtend erbij gepakt en er zit toch een blauwe streep. Nou weet ik dat dit niet geldig meer is, maar denken jullie dat hij toch staat voor positief?? Hij is even breed als de controlelijn, maar nog wel heel licht. Het is de kruidvattest met de paarse dop.

Please reageer.;)

2. gimena

gimena Niet meer actief

ander morge of over morge weer proberen met testen

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Heb je hem meteen na testen weggekieperd? Bij mij reageerde de eerste test (3 dgn voor nod welliswaar) ook pas na een kwartier ofzo.. maar was toch echt postief..
    Nog een testje er tegenaan??

4. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ik zou het over 2 dagen (wachten is moeilijk weet ik) nog een test doen.... spannend, ik duim voor je.

5. millow

millow Lid

Jan 4, 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    ik ben het met de rest eens...
    ik zou over een paar dagen nog een test doen om het zeker te weten...ik weet dat die testen van de kruidvat vaak een indrooglijn hebben..dus weet niet hoe betrouwbaar die test is:)

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik had bij mijn eerste ook, een test gedaan d eeerste dag zag ik niks dus bestelde ik de HCG via internet.
    en echt pas met de 6de dag en 6e x testen was er pas een duidelijke streep duurde dus echt 6 dagen...:s:s:s

ik gooide het ook weg en keek kwartier later en er zat een vage streepje in, en met d edag werdt het wel trouwens duidelijker ik kon niet wachten om pas over 2 dagen te moeten testen.

succes in ieder geval.

7. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Bedankt voor jullie reacties. Ga in ieder geval morgenochtend nog een test doen. Hopelijk geeft die duidelijkheid.

8. mijn2kids

mijn2kids Actief lid

Aug 16, 2008
    119
    0
    0
    en zafira al getest????

9. En...?????

10. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Hoi hoi,

Ja heb getest met k2v5 maar echt negatief. Denk dat het dus toch een indrooglijntje is geweest. Maar ben nog niet ongi dus doe na het weekend nog maar een test als het nog niet doorgebroken is. Verwacht er niks meer van, misschien dat dat helpt om ongi op gang te laten komen. Mocht ik nog wel posi testen laat ik het tuurlijk weten. Thanks voor jullie reacties

11. gimena

gimena Niet meer actief

wat jammer!
    strooit baby dust voor volgende maand! *****BABY DUST ******

12. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,960
    126
    63
    zuid holland
    Dames ben vanochtend ongie geworden na 33 dagen, dus wij gaan door naar de volgende ronde. Thanks voor jullie reacties.

13. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Jammer! Succes voor de volgende ronde.

Ik zal voor je duimen...

Share This Page