Ongeveer 5/6 dagen tot nod.. Voel me zo raar dus toch maar even een testje gedaan en natuurlijk krijg ik hem niet zo duidelijk op de foto als in het echt.. Maar wat denken jullie?
Ben geen tuurder maar ik heb me laptop volgens mij alle kanten op gehouden maar ik zie niks. Sorry Bij nader inzien misschien heeeeel licht, zou nou ff een paar dagen wachten als ik jou was
ik zie het vrij duidelijk hoor, zeker voor zo'n vroege test.. spannend! lijkt me bemoedigend in ieder geval hopelijk over een paar dagen duidelijker
Ik zie ook echt wel een streepje, twee zelfs! Wel heel licht, dus gewoon over 1/2 dagen nog eens testen en als hij mooi donkerder wordt, dan ga ik je feliciteren! Maar het begin is er!
Ik hou van turen op testjes van anderen, en zie m wel degelijk! hoelaat hem je hem gedaan? denk dat ie eenmaal opgedroogd nog wel wat donkerder is.
Rond een uurtje of 3, was niet zo slim want moest eigenlijk helemaal niet naar het toilet.. Maar kon niet wachten natuurlijk. Het streepje is niet donkerder geworden na het drogen. Vind het erg spannend. Liefs
Hoi hoi, Ik zie hem ook lichtjes hoor. Spannend meid, heb zelf ook vanmorgen zo'n testje gehad, dus ik hou je topic in de gaten Ik heb zelf mn NOD op 25/26 augustus...
Dan zal hij idd met ochtendurine nog beter te zien zijn! en denk als je morgenochtend kijkt naar je eerste test hij echt pas gedroogd is
Ik zie wel een tweede streepje over een dag of 2 nog eens testen. Het blijft spannend als je zo vroeg test
Ik zie ook een tweede streepje hoor, spannend joh! Ik zou testen met de kruitvat 2 voor 5 euro, maar volgens mij heb je dat al gedaan toch? Tja en het tijdstip, de meeste testen met de eerste ochtend urine het duidelijkst, maar ik teste altijd met middagurine het duidelijkst,en om de twee dagen wordt je hcg(zwangerschapshormoon) verdubbeld, dusinprincipe zouje test dus om de twee dagen duidelijker moeten worden! Suc 6 meid! Liefs taart.
bedankt allemaal, ben zelf pas echt blij als de test in de komende dagen duidelijker wordt.. Het kan nog alle kanten op!!