Dames, onzekerheid slaat weer toe. Ff kort mijn verhaal: Sept 2014 miskraam 6+5 Eind okt 2014 miskraam 8+0 (direct zwanger na miskraam) Inmiddels 5 weken verder.. Rond 3 weken na miskraam test zo goed als negatief tuurstreepje... Vorige week (uit verveling, hoop ik weet t ook niet meer, getest omdat ik toch had liggen) Omo wit Vandaag (had gedroomd dat ik zwanger was ) dacht ik laat me kijken voor de 'gein' Resultaat heb bijgevoegd (eerste x met foto hoop dat t lukt) Kan dit nasleep zijn van miskraam 5 weken terug? Heeft iemand ervaring met zo n situatie... Uiteraard moet ik t maar afwachten en opnieuw testen over een paar dagen, maar moet m'n ei ff kwijt!
Wat vervelend twee miskramen en dan ook nog zo vlak achter elkaar.. Waar is deze test van? Niet alle merken zijn even betrouwbaar, helaas. Heb je een idee wanneer en of je een eisprong hebt gehad? Dat is, denk ik, miss ook lastig in te schatten door de miskraam. Ik vind de test er overigens wel heel positief uit zien en roze. Ik hoop voor je dat het een zwangerschap is maar het zou ook van je eisprong kunnen zijn.. Over een paar daagjes idd weer testen. Ik denk niet dat het nog van de miskraam is. Heel veel succes, ik hoop op een zwangerschap en over negen maanden een baby'tje!
Lindah: test is van action, had extra liggen om nasleep miskraam te monitoren. Eisprong: niet getest. Wilde dat pas doen na menstruatie, die dus nog uit is gebleven.. Ik kan slecht tegen onzekerheid, maar kan wel wat goed nieuws gebruiken ( wie niet ) Bedankt voor je reactie en toewensing! Ik denk dat ik morgenochtend nog x test. Die van vandaag was met middagurine. Misschien morgen een Sinterklaas cadeautje?? Pfff doe ik t toch, hoop creëren, terwijl ik zo voorgenomen had dit x nuchter te blijven..
Ik heb eind oktober een miskraam gehad. Ook nog lang hcg aanwezig. 2a 3 weken erna een goedzixhtbare streep. Nu na 6 weken nog een hele lichte streep. De test ziet er wel positief uit, zou over paar dagen nog eens testen.
Hoe ver was je zwanger? Nu dus nog positief pffff dit was eigenlijk ook heel licht hoor maar na paar uur werd t iets donkerder (foto) is niet direct na 5 min genomen. Ik voel nu dus zwaar de drang om opnieuw te testen, om te kijken of t geen vals resultaat is! Hoe licht is je streep nu? Vergelijkbaar? Sterkte met je verlies!
Als jij een omo witte test hebt gehad heb ik goede hoop voor je hoor! Streepje is duidelijk aanwezig en mooi roze..
Test was inderdaad Omo wit en heb m na 15 min weggegooid ( zou toch niet ineens nog iets te voorschijn komen?) Ik ga zo opnieuw testen om te kijken of het toch niet een indroogstreep is. Heb helaas geen kV testen liggen dus weer ff een action test van een andere pak.
Gaan we niet vanuit hoor! Ik heb nooit klachten over de Action testen hoor, ben ik altijd zeer tevreden hoor! Dit streepje lijkt me veelte duidelijk voor een indroogstreep..
Dit ziet er niet uit als een indroogstreep hoor. Daar is ie te donker voor. Als je al een negatieve test gehad hebt, lijkt me dit een nieuwe zwangerschap.
Eens met bovenstaande twee berichten.. Mocht hij oplopen dan is het vast wel van een nieuwe zwangerschap. Duimen voor een plakker!! Actiontesten heb ik nooit een vals streepje meegehad hoor.. En die van de kruitvat komt de laatste tijd ook niet al te best uit de bus
Ik heb net weer getest. Vorige test was ochtend maar niet m'n eerste plasje.. Nu paar uur niet geweest en hieronder resultaat. Wat nu te doen, morgen huisarts of verlos bellen voor bloedtest? Afwachten? Ik weet t gewoon niet meer.. Ik wil zekerheid (voor zo ver dat bestaat in t leven), maar zien ze me weer aankomen.. Kan met mijn omgeving er niet goed over praten, omdat ze vinden dat ik m'n lichaam rust moet geven (lees: voorbehoedsmiddelen) omdat ik anders weer een miskraam op me afroep
Nou deze is echt wel positief hoor!! Vooral voor vijf wk na de mk en je eerdere witte test Ik zou de vk bellen voor een vroege echo En een mk roep je niet op je af hoor
Mooie test meid! Gefeliciteerd! Een miskraam over je afroepen? Fijne reacties! Ik zou de vk bellen voor een afspraak voor een eerste echo.
Krijg ik pas met evt 8 weken. na m'n eerste miskraam mocht ik bij m'n 2e zwangerschap pas met 8 weken op z'n vroegst komen. En dat was al vroeger dan normaal (10 weken) en dit Ondanks m'n telefoontjes dat ik bezorgd en gestresst was. Krijg je een bloedtest wat makkelijker? Of is dat juist duurder? Nou volgens sommigen wel, had ik mijn lichaam maar rust moeten geven. Pfff durf nu dus ook niet mijn onzekerheden met hen te delen omtrent deze testen
driemaal is scheepsrecht Althans dat wens ik je van harte toe!! Sterkte met het wachten tot de bevestiging via bloed of echo!
Wow, wat een tweede dikke streep! Ik zou vragen of je een bloedtest kan laten doen bij de huisarts en eventueel morgen ook de clear blue met wekenindicator halen. Daar zou ik dan zaterdag mee testen. Ik denk dat een huisarts niet weigert voor de bloedtest, ws zal hij ook nog een test doen met je urine. Heel veel succes maar ik vind het er heel hoopvol voor je uit zien! Ik duim voor je dat deze zwangerschap goed gaat!
Bedankt voor jullie reacties en jullie medeleven!! Ik ga morgen wel de huisarts vragen om een bloedtest of moet dat via verlos? Echo zou ik pas bij evt 8 weken krijgen en dat duurt me te lang. Ik durf gewoon die testen niet te geloven
kan je anders niet naar een andere verloskundige gaan dan ? En je verhaal uit leggen misschien hebben hun wel zoiets van je mag wel eerder komen dan die 8 weken ? Weet trouwens niet of dat kan hoor maar zat even hardop mee te denken ? X x
Alle andere verlos hebben geen eigen echo app en moet je naar een extern bureau, had daarom voor deze verlos gekozen omdat ze eigen apparatuur hebben.. Kan heeel misschien gyn (laatste controle was in zkh) vragen of ik eenmalig kan komen als testen komende week nog pos blijven. Bedankt voor t meedenken!!