Hallootjes, Vandaag 8 DPO, veeelste vroeg om te testen. Maar vroeg me dus af, wanneer was hij bij jullie (licht) positief met kv2v5? Ik heb er nog 1 liggen dus wil hem niet verspillen met veel te vroeg testen. Heb nog 1 kv2v5 en 1 digitale van Clearblue met weekindicator. Die wil ik gebruiken als ik met die kruidvat positief getest heb... Alvast bedankt!!
Oke thanks. Het plan is om tot 10 dec te wachten, ben dan 12 DPO. Dan zou je wel iets moeten zien toch?
12dpo testte ik positief. Geen vervelend tuurstreepje. 11dpo had misschien ook al gekund maar ik wilde echt geen vaag tuurstreepje. Word je alleen maar onzeker van.
9dpo op een andere test licht positief. 10 dpo op kruidvat een duidelijker streepje. Ik maak alleen wel snel HCG aan.
Bedankt voor de reacties. 12 DPO wordt het dus... Zéker hééééél spannend! Ronde 5 dus de kans dat het lukt wordt steeds groter. Heb al zooo vaak negatief getest, ik denk dat als ik een positieve test heb dat ik het niet eens kan geloven!
Een dag voor nod testte ik met 2v5 positief met middagurine. Daarvoor ook niet geprobeerd. Dag voor nod testte ik nog negatief met clearblue in de middag. Volgende ochtend was ook die positief.
ik testte met kv2v5 op 9 dpo duidelijk positief even kijken of ik er nog een fotootje van kan vinden Bekijk bijlage 432171
8 dpo eerste hele lichte streepje op de kv 2v5 (en sensibaby). Bij mijn miskramen pas rond 11-12 dpo tuur tuur streepjes met kv 2v5
Hier 12 dpo een licht streepje. Veel eerder heeft ook niet veel zin denk Ik. Het gaat nog zovaak mis voor nod.
Ik testte pas op 18 DPO licht positief (voorgaande dagen echt allemaal omo-wit). En nee, geen laat ei De termijn is door de verloskundige zelfs nog een paar dagen terug gezet, wat overeen zou komen met een vroeg ei. Succes!!