Ik heb mijn laptop in alle mogelijke standen gehad... maar ik kan niks zien sorry..... edit: Heb nog een keer goed gekeken, en lijk toch wel ''iets'' te zien. Hoop voor je dat die duidelijker gaat worden.
Ik zie wel iets als ik heeeeeeel goed kijk, maar durf je nog niet te feliciteren. Aan je banner te zien ben je nog wat vroeg dus ik zou morgen of overmorgen gewoon nog een keer testen. Succes!
Fijn he die kv testen pff maar ik zie m wel. Ik hoop dat t goed komt en hij maandag donkerder is. Ik zit ook nog steeds in spanning.
Ik lijk vaag wat te zien maar weet t niet 100% zeker... Spannend zeg!!! Zou echt super zijn zeg, gezien je onderschrift!
Ik zie ook wel wat. Hoop het van harte voor je! Ik vind zelf de action test fijner dan de kv. Hopelijk is er maandag een beter streepje te zien!!
Nu de test is opgedroogd zie ik het bijna niet meer, hoort het dan niet juist donkerder op te drogen?
Ik zie wel een 2de lijntje. Ik hoop voor je dat hij mooi gaat oplopen. Hopelijk is je volgende test een stuk duidelijker! Ik ga voor je duimen!
Je hebt al een soortgelijk topic geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/501367-moedeloos-iedere-maand-tuurlijntjes-kv2v5.html Voor het overzicht doen we deze daarom dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl