wel of geen miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moniek1986, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik heb hier al eerder wat gevraagd ging over bruine afscheiding en ik zou nog laten weten hoe het verder was afgelopen nou ik ben i nmiddels twee keer naar de vk geweest voor echo zat een week tussen helaas was de laatste echo nagenoeg gelijk aan de echo van vorige week en vk zei tegen mij dat het of een hele vroege zwangerschap was of een vroege miskraa, toen ik dat hoorde wist ik al dat het niet goed was. maar ze heeft me een verwijzing naar de gyn gegeven daar moet ik maandag heen. nou weet ik zeker dat het een miskraam is omdat ik gister avond begon te vloeien en vanacht te bloeden. ben vanacht een keer wakker geweest van krampen en heb vandaag verder weinig last van gehad tot nu toe. Ik heb een aantal jaar geleden ook een miskraam gehad waarschijnlijk is dat geweest rond de drie maanden maar ben ik pas achter gekomen dat ik na vier weken ongesteld geweest te zijn naar de dokter ben gegaan. was toen vervolgens naar het ziekenhuis geweest maar daar was niks meer te zien. Ik weet nog wel dat ik toen veeel meer pijn had als nu, maar mischien komt dat nog,. Maar het kan toch niet zo zijn dat een test drie weken van te voren maarliefst 5 keer verkeerd positief test aangezien ik niet veel krampen heb nu. IK moet wel zeggen op de echo is wel te zien geweest dat me baarmoeder slijmvlies aan het aanmaken is geweest voor zwangerschap dus dan denk dat er toch wel iets heb gezeten maar hoe gaat het nu verder............................. helemaal in de war:(

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Hoe was het bij de gynaecoloog?

Een miskraam met bijv. 12 weken geeft vaak meer bloedverlies en meer buikpijn dan een miskraam na 6 wkn. Dat je nu minder buikpijn hebt kan inderdaad kloppen.

Groetjes Ineke

3. moniek1986

10 jul 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

bedank voor de reactie,
    Ik ben gisteren bij de gyn geweest en alles was weg er is gelukkig niks achtergebleven en ze verwacht verder ook niet dat er nog heel veel uit zal komen het bloeden zal naar alle waarschijnlijkheid dus ook gelukkig geen weken meer gaan duren. Ik heb bij de gyn gevraagt of er niks was waarmee ik gewoon een regelmatige cycles kon krijgen en toch gewoon zwanger worden. Ze zegt tegen mij: dit is er inderdaad maar ik moet eerst even deze maand afwachten kijken of ik zwanger word of ong, word ik niet ong en ben ik niet zwanger dan kan ik aan de huisarts een verwijzing vragen. Maar dan moet ik en mijn partner onderzocht worden zijn zaad en mijn eitjes. Het is alleen zo dat bij mij niet het probleem is om zwanger te wordden want dat lukt wel ik heb zelf al twee kinderen van mijn ex (2 en 4 jaar) en hij heeft zelf ook twee kinderen uit een andere relatie (16 en 28 jaar). Dus dit zit wel goed, ik wil alleen gewoon een regelmatige cycles hebben zodat ik niet iedere keer weer in de bedenkingen zit zou het zo zijn of niet. Ik zou graag willen weten welke verschilende mogelijkheden er zijn en wat ik er zelf aan kan doen. Ik heb gehoort van iemand dat ik eventueel primolut zou kunnen vragen. Ik heb hier wat over gegoogeld want ik had er nog nooit van gehoord maar dit schijn je eenmalig te krijgen om je menstruatie op gang te brengen (wat ik er uit begreep) maar dan zit ik dus waarschijnlijk de maan erna weer met het zelfde probleem.

In ieder geval om een lang verhaal kort te maken zou ik graag willen weten welke verschillende mogelijkheden er zijn en is er mischien iets wat ik er zelf al aan kan doen

bvd

groetjes moniek

Deel Deze Pagina