Positieve test na paar minuten veel lichter?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Beckje, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Vandaag had ik een duidelijk positieve zwangerschaps test.
    Heb toen nog 1 gedaan. Maar beide werden vrjwel zulke lichte testen dat ze moeilijk te zien zijn...
    Ben ik nu zwanger of niet? De eerste was een super gevoelige en bleef langer positief en de tweede werd bij het doorlopen ook positief. Daarna ook maar met de minuut vager.....
    Help :s

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Maar de streep is wel gebleven toch? Dan Lijkt het me dat je wel zwanger bent. Klopt je banner?

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Of de banner klopt weet ik niet precies, gezien mijn lichaam nog aan het ontpillen is :) heb wel op dag 10 een vrij donkere uvo test gehad. 5 dagen later was deze nog steeds bijna positief. Vandaar de zw. Testen. Beide hebben nog een hele lichte streep. Als het klopt, kan het een zo vroeg ei zijn geweest? Morgen toch maar 2v5 van de kruidvat kopen.
    Hoop dat ik niet te vroeg ga juichen. Toen ik de eerste test nat maakte met water na een paar uur zag ik de roze streep wel duidelijk.
    Dus ik hoop het beste :D

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Jeetje ben jij nog laat wakker;)

Hopelijk vandaag een pos. KV testje!!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nat maakte met water?

Als je banner klopt en je bent deze maand zwanger geworden dan test je wel heel vroeg positief. Maar op dag 11 ofzo een eisprong kan best.

Hopelijk heb je vandaag een duidelijkere test

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Ja mijn ritme qua slapen ligt overhoop. Heb nachten bij mijn zieke katje gelegen en gezeten. Vandaar ;)
    Nou over half uur weet ik hopelijk of.de testen klopten. Hoop het wel. M aar qua cyclus mja.... Al hoor je de gekste dingen soms

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm zie alleen een schaduw... misschien over 2 dagen doen? of is het gewoon nix

8. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Beckje, wat een spanning!
    Heb je geen foto?

Je bent inderdaad nog erg vroeg, toch?
    Misschien over een paar dagen nog eens proberen...

Ik duim voor je!

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dit is een foto van de 2e test gisteren:

(is wel bagger kwaliteit sorry)

10. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Tsja... op die gewone test (de niet-negatieve zeg maar) zie ik iets dat misschien een streep zou kunnen zijn, maar daar ga ik niet van uit...

Ik denk dat je nog een beetje te vroeg bent meid!
    En als hij wel positief is, dan moet ie volgende week van het scherm knallen. Dus ja... houd moed en ik hoop het voor je!

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dankje :)
    krijg hem er ook echt zo goed als niet op helaas... maar goed... we wachten het af.

12. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik kan je wel zeggen dat ik ook 2 keer een eisprong heb getest met een zwangerschapstest!

dus het kan je eisprong zijn die je hebt getest, dan worden de streepjes ook niet donkerder, maar naar mate de dagen verstrijken juist lichter

wacht dus nog even af en test dan
    als hij donkerder word ben je waarschijnelijk zwanger en als hij licht of negatief is dan is het je eisprong

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hm... dan heb k die dus mooi gemist dan :S
    beetje "zin en energie" bij meneer helaas...

Deel Deze Pagina