Wel of geen eisprong gehad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luminis, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi allemaal,

Even een vraag over ovulatietesten. Ik gebruik ovulatietesten van de Action en heb de afgelopen 6 dagen al getest. Nou bleven de streepjes allemaal erg licht, de een wat lichter dan de ander. Vanmorgen om 11 uur heb ik opnieuw getest; de streep was aanzienlijk donkerder dan de andere testen. Vanmiddag om 2 uur heb ik opnieuw getest, om te kijken of de streep al donkerder was geworden... was hij veel lichter! Net weer een test gedaan en die is nog lichter! :( Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik mijn eisprong nou wel of niet hebben gehad?

Hier een foto van de testen van vandaag... de onderste lijkt donkerder van de middelste, maar dat komt door de foto en hij moet nog opdrogen...

20150106_202244.jpg

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Niemand?

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    De teststreep moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep. Dat zie ik bij alle 3 nog niet.

4. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Bedankt voor je reactie! Dit is de eerste maand dat ik met ovulatietesten test. Heb ook ergens gelezen dat sommigen helemaal geen positieve test kregen met de ovulatietesten van de Action, vandaar de vraag. :)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij een cyclus van 33 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 15 tot en met dag 23 van je cyclus. Mocht je cyclus deze ronde weer wat langer zijn, dan kan je eisprong dus nog later plaatsvinden.

Grote kans dat je eisprong dus nog plaats gaat vinden.

Weet eigenlijk niet vanaf welke ccyclusdag je bent begonnen met testen, maar bij ee cyclus van 33 dagen (waarbij je eisprong dus vanaf dag 15 kan komen), zou ik sowieso vanaf dag 13 beginnen met testen en doorgaan totdat je een positieve ovulatietest hebt (beide streepjes minstens even donker).

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Klopt ik heb 6 maanden geprobeerd met de ovulatietesten van de Action en kreeg nooit een positieve ovulatietest :(
    Ben toen overgestapt op Sensitest en toen elke maand een knaller en in de 4de maand met die testen zwanger.

7. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Eerder op de dag is je urine ook vaak wat geconcentreerder naarmate de dag vordert wordt je urine wat minder geconcentreerd misschien is dat de reden?

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Bedankt voor jullie reacties! Heel raar dat die ovulatietesten bij iedereen anders reageren. Ik heb vanmorgen om half 12 weer getest en deze knalde echt! ;)

Deel Deze Pagina