Hoi dames, Ik ben na het overslaan van mijn menstruatie lang onzeker geweest, pas na drie a drieenhalve week was mijn HCGwaarde hoog genoeg om *zwanger* aan te geven! Blij!!! Nu een week later ervaar ik heftig buikkrampen, al die tijd al wel een beetje maar nu heel erg! Gisteren rond de 5 a 6 bloeddruppeltjes verloren. Als ik niet zwanger was geweest zou ik nu net klaar zijn met mijn menstruatie, zou het daar iets mee te maken hebben? Heel hard aan het hopen dat het iets simpels is en geen voorteken van een miskraam!!!! Begin me nu toch behoorlijk druk te maken!! Iemand ervaring mee? Liefs
Vrees het ergste voor je, bloedverlies en krampen klinken niet goed... Maar toch hoop ik voor je dat het iets anders is! Succes!!
Ik vrees ook het ergste, maar ik hoopte dat er iemand is met soort gelijke ervaringen en een happy ending.. Beetje het vastgrijpen aan de laatste strohalm concept denk ik..
Het klinkt niet goed maar een collega van mij had ook bloedverlies en krampen en daar is alles goed gegaan. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en toen had ik ook bloedverlies en krampen. Dus eigenlijk zegt het niets. Het enige wat je kunt doen is afwachten. Heel sterkte.
Mja, ik voel me futloos en moe Ik betwijfel wel echt of het goed gaat/gegaan is, nu al een week licht bloedverlies dat gepaard gaat met veel en heftige buikkrampen en steken. Binnenkort de echo maar ik zie het niet hoopvol in.. Jullie zijn wel ontzettend lief en begripvol, ik voel me echt gehoord en begrepen door jullie, bedankt daarvoor!
Na eigen ervaring zeg ik idd dat je beter rekening kan houden met het ergste, maar ik zie ook vaak genoeg dat het gewoon goedgaat als je bloedverlies hebt. Even afwachten wat de echo laat zien en in de tussentijd sterkte ... Want het is verschrikkelijk om zo onzeker te moeten zijn
Ja vreselijk en gynaecologie is heel druk momenteel dus kan volgende week pas terecht Ik hoop echt dat het goed gegaan is..
helpt het je om eens opnieuw te testen?misschien zegt dat al iets meer? wij denken aan je en duimen massaal voor een goeie afloop!!
Hey meis, ik ben vandaag 6 weken, mijn banner klopt niet. Ik had afgelopen zaterdag ineens krampen en bloedverlies en ik ben maandag voor een echo geweest, daar bleek dat ik minder ver was dan ik dacht, gelukkig zag alles er goed uit! Het bloedverlies is maar een beetje en de krampen gaan redelijk nu, omdat er nog geen hartje klopte omdat ik maar 5,5 weken was moet ik aankomende maandag nog een keer. Ik heb wel nog last van mijn zwangerschapskwaaltjes en ik heb niet het gevoel dat het mis is gegaan, ik ben wel bang natuurlijk. Heb jij nog last van je kwaaltjes? Dat is namelijk 1 van de eerste dingen die verdwijnen als je een miskraam hebt gehad, bijv. misselijk of zere borsten, nou ik heb vanochtend weer bijna overgegeven en mijn borsten zijn nog steeds een no go! Ik wens je heel veel sterkte, en ik laat zeker even weten of het bij mij allemaal goed afloopt of niet. Succes meid! ik hoop dat je je iets beter voelt zo. xxxx
ik duim voor jullie allebei dat jullie babytje goed blijft plakken hoor en dat jullie gauw allebei in alle rust kunnen genieten van de zwangerschap
Ik ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat en of je wat aan mijn advies hebt gehad. Ik bloed nu sinds gisterochtend niet meer en de buikpijn is alleen nog als ik me teveel inspan. Maandag opnieuw een echo, maar ik ben ondertussen aan het spugen van de misselijkheid en mijn borsten zijn ondraaglijk pijnlijk. Ik heb dus goede hoop op een mooie echo maandag. Laat je even wetenhoe het met jou is? ik kijk elke dag of je hebt gereageerd maar tot nu toe niets,,, xxxx
Voor degene die dit topic nog willen lezen en benieuwd zijn naar mijn afloop: Ik ben afgelopen maandag weer voor een echo geweest en ik heb mijn kindje gezien en het hartje zien kloppen! Helaas heb ik ook 2 redelijk grote stolsels in mijn baarmoeder zitten en die zorgen voor de krampen en het bloedverlies. Ik mag nu bijna niets meer doen, wel wat schoonmaken in huis maar niet stofzuigen, helemaal niets meer tillen, ook mijn zoontje niet, fietsen doet ook zeer dus dat mag niet meer en ik mag zeker geen gemeenschap hebben! zodra ik weer pijn krijg moet ik alles laten vallen en lekker op de bank gaan zitten en rustig aan doen. Als er nog wat aan de hand is of ik heb vragen mag ik de verloskundige bellen maar ik mag ook gelijk naar het ziekenhuis afdeling gynaecologie bellen. Aankomende maandag hebik weer een echo, die maandag daarna ook en dan weer een week later op dinsdag want maandags is het dan pasen. Owja, nie tgeheel onbelangrijk: de krampen zorgen ervoor dat ik huilend op de bank lig zoveel pijn doet het en het bloed stroomt er echt uit zo veel is het: sorry voor de details maar is wel belangrijk om te weten dat het niet altijd mis hoeft te zijn. De krampen voelen alleen absoluut niet aan als weeen en er zit geen regelmaat in. Ik hoop dat ik zo ook wat vrouwen help om positief te blijven!
oh en ik ben nog 2 dagen korter dan ze eerst dachten, dus ik ben ondertussen 1 november uitgerekend en niet meer in oktober. xxx
maar wat een schitterend nieuws dat het babytje het goed stelt!!van waar komen die stolsels?wat rot voor je,hebben ze er een idee van hoelang het zal duren want die angst en het rusten zijn niet fijn rust jij maar héél goed en spannend die echo's...ik volg mee elke keer je er een hebt