Mag ik die foto zien? Ja eigenlijk weet je nog niet zeker hoe het zit....want hcg kan ook gewoon stijgen als zit het fout
Ja die is wel duidelijker hè! Misschien eens je vk opbellen en dit aangeven. Je bloed laten controleren op de hcg waarde zou ook fijn zijn. Als je dat een paar keer checkt kun je zien of het genoeg stijgt.
Ik ga nu eerst het weekend afwachten, en maandag weer testen. Als ie dan nog even donker of donkerder is, ga ik naar de vk bellen voor een echo. Bedankt voor het meekijken .
Ik heb net weer getest, deze keer in de middag. Weer een streep zoals de vorige keer. Ik had gehoopt dat ie nu toch echt feller zou zijn. Ik voel me wel zwanger. Morgen maar de vk bellen? Ik neem aan dat ik niet nu voor een spoedecho mag .
Ja ik ben bang dat het dan idd niet goed zit. Ik had dat namelijk ook zo. Wachte extra 3 dagen want ik wilde die knaller .... Totaal niet verwacht dat die hetzelfde zou zijn als de vorige. Ik zou zeker even een vk bellen.
Heb net gebeld, maar het is nogal moeilijk blijkbaar om een echo te regelen op dit termijn. Het is dus maar de vraag of ik op korte termijn een echo kan krijgen .
Belachelijk hè! Ik heb toen gewoon een vk gebeld en daar mocht ik gelijk komen....het zk vond het allemaal niet nodig. Misschien een paar vk Bellen?
Ik mag vanmiddag voor een echo komen. Wel kreeg ik nadrukkelijk de waarschuwing dat er misschien sowieso nog niks te zien is omdat ik zo pril zwanger ben. Dat er dus nog geen uitsluitsel gegeven kan worden. Maargoed, ik hoop dat er in ieder geval íets van een vruchtzakje te zien is, of juist echt niets zodat te zien is of het een complete miskraam was of niet.
Ja dan zie je wel of het vruchtzakje goed is.....bij mij zag dat er al niet goed uit op de echo....maar ik zag ook een hartje.
Dat is fijn om te horen . Ik wil nu gewoon zekerheid, al voel ik zelf dat het 90% zeker fout zit. Ik had al lang een knaltest moeten hebben en niet die stomme vage streepjes.
Ja ik denk dat ook tord.....maar wie weet.......maar voorbereiden op slecht nieuws zou ik ook doen in jouw'n plaats. Ik had het toen ook.....bloedverlies is natuurlijk gewoon niet goed dus ik ging er toen al vanuit. Sterkte straks ..... Wie weet is het gewoon goed....dus maar eerst afwachten. Moet je lang wachten?
Ik ben al terug. Er was verdikt slijmvlies te zien en verder niks, geen vruchtzak oid. Het kon nog steeds alle kanten op volgens de echoscopiste. Ik heb niet veel hoop meer, morgen weer naar vk bellen.
Ik ben bang dat je toch wel een vruchtzakje zou moeten hebben gezien met 5.4 je weet zeker dat je zo ver bent nu?
Nou nee, niet precies. Gerekend vanaf de laatste menstruatie wel, maar ik heb langere cycli dan de standaard 28. Maar opgeteld met de vage tests heb ik er niet zoveel vertrouwen meer in. We zullen wel zien.
Sterkte met afwachten..... Als je nig ongeveer je laatste keer sex weeg kun je in principe ook terugrekenen.
Hoi, Je bent nu vast al voor een echo geweest? Wilde namelijk vragen hoe het zit met het bloeden nu.. Ik had ongeveer het zelfde maar bij mij was het een BBZ... Niet dat ik je bang wil maken maar is wel belangrijk om goed in de gaten te houden!