Zenuwen, weinig slaap en lichte stress

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MamaMiaatje, Dec 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Door omstandigheden heb ik gisteren flink de zenuwen gehad over iets en ook lichte stress. Ook heb ik de afgelopen week heel erg weinig kunnen slapen. Heeft trouwens niet te maken met de zwangerschap hoor, want hier probeer ik lekker van te genieten, maar het was gewoon een bewogen week, waarin er het één en ander is voorgevallen.
    Misschien is het een rare vraag, maar ik vraag het toch, anders blijf ik er ook mee zitten.
    Kunnen zenuwen en lichte stress voor korte periode kwaad in dit stadium van de zwangerschap (10 weken)?
    En dat ik nauwelijks heb kunnen slapen een aantal dagen, kan dit kwaad voor de groei van het kindje in dit stadium? Je moet toch juist je rust hebben in het begin van de zwangerschap, omdat je toch al meer vermoeid bent door eventueel ijzertekort of hormonen die opspelen?

Bedankt voor uw antwoord alvast!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Jou kindje zorgt heel goed voor zichzelf! Stress voor een korte periode evenals de onrustige nachten kan geen kwaad!
    Je merkt vaak dat de kleine juist lekker groeit maar het van jou reserves weg snoept dus jij hebt er misschein wat meer last van dan je kindje!

Imke

Share This Page