Zwanger of toch een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door IloveYOU, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    IK had een week of 2 geleden een test gedaan.. Zo ontzettend duidelijk positief! Enigszins wel verwacht.. Want zoiets voel je natuurlijk aan.. Alleen met vrijen af en toe wat bloed,maar dat schijnt niet meer dan normaal te zijn.. Tot ik dat af en toe wat bruin bloed verloor.. Schrok heel even maar ook op het internet las ik weer dat het geen kwaad kon.. Totdat het veranderde in Echt helder rood bloed.. Ook maar 2x per dag iets en dan was het weer weg.. Nu zit ik al 2 dagen op constant een beetje bloedverlies.. Niet zo bijster veel.. Maar toch.. Ik heb geen last van menstruatie krampen.. Er komen heel soms wel hele kleine beetje slijm mee.. Of hele kleine stukje donkerrode stolseltjes.. Maar voorals nog heb ik de pijn die ik normaal voel bij menstruatie krampen,nog steeds niet gehad.. Alleen gisteren een dag gehad.. Dat ik aan de zijkant van mijn zij zo ontzettend veel pijn had dat ik bijna knock out uitging.. Later vertelde mijn moeder weer dat ze dat ook wel es heeft gehad,maar dat dat door haar darmen kwam.. Jullie snappen dus ook wel.. Dat ik ontzettend onzeker ben hierover.. IK ben ook nog niet naar de dokter geweest om te melden dat ik een positieve test had..Gisteren had ik er ook nog 1 gekocht en die gaf net zo goed aan positief.. Maar die dingen kunnen ook misleidend zijn.. Dus :( Wat denken jullie ervan?

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Bel anders gewoon even en vk in de buurt morgen..Die kan je vast gerust stellen of wellicht al een echo doen om te kijken of het allemaal wel goed zit (zie helaas geen banner, dus kan niet "zien"hoever je bent)

3. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Mja dat is idd wel een goed idee.. Want van zoiets word je wel onzeker.. Maar goed inmiddels.Heb ik ook rugpijn en lichte buikpijn erbij gekregen :( Ik weet zelf ook nog niet precies hoever ik ben.. Het kan nog maar 4 weken zijn maar ook 8

4. Trees

Trees Niet meer actief

Als je twee weken geleden al een duidelijke positieve test had, dan ben je in ieder geval langer dan 4 weken. Minimaal 6 of langer lijkt me. Ze kunnen dan in ieder geval al een (eventueel inwendige) echo doen en je duidelijkheid geven. Morgen meteen de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen! Die onzekerheid is ook niks :(

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Als je 2 weken geleden een positieve test had, ben je nu iig al wel 6 weken zwanger!
    Ik zou als ik jou was even de vk bellen en je verhaal doen en vragen om een echo
    Als het goed is moet het hartje van de beeb nu dan te zien zijn!
    Zo in die onzekerheid zitten lijkt me ook niets!

Sterkte meis, hoop dat het bleodverlies niet door zet en je snel een echo kan krijgen!

6. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ik ben alleen op dit moment wel op mijn vakantie adres.. Zou dat een probleem zijn? Of kan ik dan gewoon in de buurt een vk bellen? Mja mijn rugpijn is btw alweer weg.. Bleek spieren te zijn.. Mijn buikpijn is alweer weg.. En mja mijn bloeding alweer iets minder... Mja ben wel al stolsels en wat slijm kwijt geraakt...

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Als ik jou was zou ik huisarts of verloskundige om advies vragen, gewoon eentje die daar in de buurt zit.
    Die onzekerheid is toch helemaal niks ..
    En als het dan hopelijk toch allemaal goed is , kun je misschien nog een beetje van je vakantie gaan genieten!\

Succes en knuffel M@rjon

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou idd ook even een VK daar in de buurt bellen! Dan weet je zeker waar je aan toe bent... die onzekerheid is ook niks ;)

Heel veel succes!

9. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Om kwart over 12 heb ik een echo!

Bedankt voor jullie steun... Ik ben bang dat het niet goed zit maar dan heb ik zekerheid..

10. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    En, hoe is het gegaan? Ik duim voor goed nieuws...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    benbenieuwd hoe het is gegaan , hopelijk starks leuk nieuws !

Knuffel M@rjon

12. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Nou ik ben bij de verloskundige geweest hoor..

We konden het niet vinden,helemaal in de stress omdat ik te laat was natuurlijk :eek:

Lig ik op de tafel.. Eerst normaal.. Er zat iets heel kleins..
    Ff naar de wc lopen..Daarna inwendige echo gehad,ook daar werd ze niet veel wijzer..

Maar ze kan nog niet zien of het verder zal groeien..

Kortom..De kans is er wel dat het een zwangerschap is,maar dan nog ontzettend pril... Maar het kan ook nog uitlopen op een miskraam.. Of te wel ik zal het gewoon af moeten wachten.. Maar het stelt me wel meer gerust dat er iets zit..

Over 2 weken ga ik weer langs..En ik hoop dan dat het gegroeid is...

Ik bloed nog wel steeds..Maar af en toe een klein beetje slijm of stukjes erbij.. Heel,heel soms een beetje buikpijn..

Dus meer dan wachten tot 2 weken later kan ik niet..

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend hoor!
    Er zit tenminste wel iets , maar duidelijkheid heb je natuurlijk nog niet .

Hou ons wel op de hoogte he en probeer van je vaantie te genieten !

knuffel

14. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ja zodra ik meer weet..laat ik het natuurlijk weten :D
    Die stress ben ik in ieder geval eigenlijk nu wel kwijt..
    Voelt echt alsof het nu goed is:D
    Iemand ook wel es zo gevoeld?

Ondanks dat bloeden etc.. Voel ik me toch goed..
    Vannacht ook nog misselijk geweest..Of het ermee te maken had weet ik niet..In ieder geval ik kwam terug van de verloskunde en ik had gelijk weer honger alsof alles van me af viel! Die buikpijn is niet leuk..
    Maar wie weet heb ik wel een wonder haha..

15. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Ondanks dat ik het niet hoopte,is het toch gebeurd :cry:

Ik was net me boefie aant verschonen...En opeens bloede ik als een gek..
    Ik echt bijna rennend naar de wc.. Ob uitgedaan.. Kwam toch een stolsel mee met die ob :confused:

Dus bij deze is mijn miskraam een feit.. Ik ben wel opgelucht omdat ik weet waar we aan toe zijn.. Maar ook wel verdrietig.. Ondanks dat het niet de bedoeling was.. En ik niet wist of ik het wel wou houden.. Had ik het net geaccepteerd.. Gingen we er echt voor..

Heel veel emoties ben ik al van de week kwijt geraakt..Alsof je intuitie het al aangeeft.. Me lief kwam toen ik zo verdrietig was ook nog met een heel lief schattig konijntje van 8 weken aanzetten :D Om me op te vrolijken..

In ieder geval.. Wachten we tot ik weer ongesteld word om mijn lichaam rust te geven.. En daarna gaan we het serieus proberen.. Nu ik weer zwanger ben geweest,wil ik opeens wel weer heel graag..haha

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    awww s :cry: sterkte iloveyou,

Knap dat je nog zo positief bent

dikke knuffels Marie-Claire

17. IloveYOU

IloveYOU Lid

3 aug 2008
    51
    0
    0
    huisvrouw,mama
    Bodegraven
    Mja.. Ik kan ook wel snappen dat andere vrouwen niet zo positief zullen reageren.. Maar anders ga je eraan onderdoor.. het doet ontzettend pijn.. Maar ik heb al een mooi wondertje op de wereld gebracht.. Dus het gaat me ongetwijfeld nog een xtje lukken :)

18. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Ow potjepietjes, wat naar... :cry:

Maar inderdaad, je kan niks anders dan doorgaan en positief denken.. toch sterkte ermee..

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat naar I love You,

Net wat Kikibo zegt je kunt niet veel meer dan doorgaan en positief denken..
    Ik voelde ook bij mijn bbz dat het niet goed zat , ik wist niet wat het was maar iets in me zei dat dit weleens goed mis kon gaan en dat deed het toen ook ....ik denk dat dat onze vrouwelijke intuitie is ..

Ik zou nu ook het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn...............

Maar ik zeg ook :ik heb al 2 wondertjes rondrennen en dat verzacht een heleboel !

Dikke knuffel M@rjon

Deel Deze Pagina