Ik heb zelf vroeg posi getest na ICSI behandeling. Lijntje werd lichter, bloedtest wees uit hcg van 2,5. Niet zwanger dus. Menstruatie gehad en twee weken later weer een hcg test gedaan die knal was. Bleek helaas wel een miskraam. Maar had 7 dagen ook echt veel bloedverlies. Hoop dat je bij jou goed uitpakt.
Hoi dames. Even om te laten weten hoe alles afgelopen is. Ik heb na dit gedoe nog een paar keer een licht positieve test gehad. Daarmee bedoel ik binnen de tijd en zichtbaar. Het was een raadsel voor de dokter. Ik kwam er door temperaturen achter dat ik niet zwanger (meer) was. Uiteindelijk is het zo dat ik een vroege miskraam heb gehad of dat ik een beroeps vals positieve testen plasser ben. Ik denk zelf het eerste. Maar het heeft iig niet met ovulatie te maken gehad omdat ik laat in de maand ovuleerde. Ik heb dipsticks, clearblue, kruidvat allemaal uitgeprobeerd. Wonder boven wonder terwijl ik nog hiermee bezig was bleef mijn periode uit en wat denk je... ZWANGER. Goeie duidelijke oplopende testen. Bizar! Net voor dat we een traject in zouden gaan. 2 jaar bezig... Ronde 13 na MA Spannend.. Blijf je wel zitten..