Hallo Dames, Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen van de CB digitaal? Ik heb de CB digitaal uitgevoert en hij geeft niet zwanger aan alleen nu heb ik hem uit elkaar gehaalt. Nu zitten er 2 staafjes in 1 is helemaal wit dus geen enkele streep en de andere zit eeb donkerblauwe streep en een heel licht streepje, zou ik de test dan te vroeg hebben uitgevoert. Eerlijk gezegt snap ik deze test niet zo omdat de andere testen er maar 1 aan de binnen kant heeft. Wie heeft dit ook meegemaakt. Ik heb me twijfels erover. Liefs Vonnie
Ik heb ergens op dit forum gelezen dat je niet naar de strepen mag kijken, als je denkt zw te zijn zou ik morgenochtend een nieuwe test doen. Ik heb ook cb dig met ind. gedaan gaf ook niet zwanger aan, nog een andere test zei ook niet zwanger, op de zelfde dag die dag er voor had ik een lichte 2e streep, vandaag weer dus ik ga vanmiddag maar weer even naar de etos.
Ik vind het maar een gedoe hoor met al die testen?? Snap er helemaal niet van. Ik ben al 3 dagen over tijd en heb van die rare symtomen. Gister ook al 2x op de dag enorme steken in me rechter borst. Maar die stomme testen zeggen nee.
Vonnie volgens mij geeft die test wel vaker 2 strepen ook al ben je niet zwanger. Heb je die met indicator gebruikt? Wat die heeft maar heel weinig HCG nodig. Als je die zonder indicator hebt gebruikt kan het zijn dat je te vroeg hebt getest. Ik hoop voor je dat je alsnog positief test!
hier idem dito symptomen zeggen ja sommige testen ook maar sommige niet. idd de (.)(.) normaal heb ik dat als ik ongi moet worden aan de zijkant maar nu me tepels, pfff kan er niet op drukken en me pup van 6 kilo mag er ook niet op staan. Me mannetje maakte gister shoarma nou ik bedankte, ging wel even naar de snackbar. maar dan hoor je weer, je kan je zelf ook voor de gek houden he
Ja ik heb met de indictor gebruikt. Maar ja dan hoop ik maar dat de ongie snel doorbreekt. Liefs Vonnie
Sommige meiden testen pas 2 wkn overtijd positief ! Dus je kan over een paar dagen nog een keertje een test proberen Misschien heb jeje ei later gehad als je dacht??
Volgens de persona zou ie dag 12 of 13 zijn want toen ga ie me ei aan. Nu zit ik op dag 27. Maar goed kan 2 dingen betekenen. Of ik heb tevroeg getest. Of ik ben gewoon niet zwanger. Maar wel raar want ik heb gekke symptomen. 5 dagen geleden had ik zeker ongie klachten 2 dagen normaal gesproken word ik dan direct ongestelt maar nu zijn die ongi klachten weg. En heb ik last misselijkheid met vlagen. Van sommige etenswaren als ik eet word ik er gewoon misselijk van gister 2x pijnscheuten in mijn rechter (.) en heb het gevoel dat me baarmoeder aan het samen trekken is. Liefs Vonnie
de cb nooit uit elkaar halen de streepjes zeggen helaas niks bij dit apparaatje.. ik heb hele goeie ervaringen met de cb gaf meteen zwanger aan terwijl ik al 8! testen had gedaan van kruitvat 2 voor 5 en die gaven negatief aan ondertussen was ik wel al 13 weken. ik durf je niet te zeggen of er een verschil is met cb met en zonder indicator ik lees hier wel vaker dat je voor die met indicator (die het aantal weken aangeeft) je meer hcg nodig hebt mischien moet je over een paar daagjes nog een test doen als je ongi niet doorkomt
Niet naar de strepen kijken! Het is overigens niet de bedoeling om een test uit elkaar te halen. Het gaat om de uitslag aan de buitenkant. Er kunnen nog zoveel streepjes staan, licht of donker, het telt dan toch niet...
De clearblue met indicator heeft minder HCG nodig dan die zonder indicator.... Staat volgens mij ook op de beschrijving? Ik heb verder goede ervaringen met die met indicator (maar ik deed hem wel altijd pas als ik een goedkopere test had die (licht) positief was ) Ik zou zeggen: test over een paar dagen nog een keer of ga even langs de huisarts! Succes ermee!
Ik was ook 3 dagen overtijd toen ik deed testen en test gaf ook neg aan, toen heb ik gewacht toen ik 8 dagen overtijd dat was gister en was die heel licht positief, vanochtend weer gedaan en was dik zwanger, ik denk dat het meestal dan te vroeg is om te testen dat je beter nog 1 weekje kan wachten, dan is er ook meer hcg aangemaakt.
Ik heb echt al zo vaak gereageerd op dit soort topics maar ik doe het nu nog een keer. Haal die testen niet uit elkaar! Daarvoor zijn ze niet gemaakt. Gewoon de buitenkant aflezen. Het is óf zwanger óf niet. Als je streepjes wil gaan turen koop dan geen digitale test. En nee, ook voor de batterij hoef je ze niet uit elkaar te slopen. Bij de gewone digi blijft het resultaat 1 uur in beeld (met de losse sticks) en met de digi met indicator 24 uur. Als het de bedoeling was geweest om ze uit elkaar te slopen dan had dit wel op een makkelijkere manier gekund.
ik zou over een paar dagen nog eens testen .. ik heb hem ook uit elkaar gehaald om de batterij eruit te halen en idd zitten 2 staafjes in bij mij zat er op de 1 een donkerblauwe en een lichte streep en de andere alleen 1 lichte streep .. maar weet wel dat deze testen meer hcg nodig hebben dan een normalen anders zou je die van predictor kunnen proberen dat is een hele nieuwe staat er ook op nieuw 4 dagen voor je verwachte mensturatie dus die zou hoe dan ook iets moeten aangeven mocht je zwanger zijn ... succes .meid
Op de gebruikaanwijzing staat duidelijk dat de batterij eruit moet voordat je de test weg gooit (er staat zelf hoe je het moet doen) dus JA je moet hem slopen om de batterij eruit te halen overigens wil ik dat stukje waar het staat wel fotograveren voor je hoor!!!
Dank je wel angel. Ik heb gewoon een dood ordinere goedkopere gekocht (overigens me ovu test geeft vet posi aan) Morgen maar weer een test proberen
Niet zo kribbig hoor.... niet iedereen hier heeft echt al zo vaak die dingen gebruikt namelijk... En ik zal dan ook wel een superdomme vraag hebben, maar waarom telt de 2e streep op de CB digi's niet als de indicater "niet zwanger" aangeeft?? Want iedereen zegt dat je daar niet naar mag kijken, maar ik weet nog niet waarom niet? Want bij alle andere testen roept men "streep is streep" ondanks de lichtheid....