Zwangerschapstest strip Mat care

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nen87, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meiden,

Ik zou graag jullie ervaringen willen weten met de zwangerschapstest strip van Mat care. Dit zijn die smalle stripjes met een blauw uiteinde..

Alvast bedankt!

Liefs

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik bedoel de dipsticks.. Staat strip op het zakje..

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Die zijn echt SUPER! Maar dat is mijn mening.

Ik heb er verschillende geprobeerd, waaronder Kruitvat en Romed. Romed is echt waardeloos, geen andere bewoording voor.
    Die van het kruitvat vond ik erg twijfelachtig, zeker na de laatste keer gebruiken toen ik bijna mn IUI miste omdat hij negatief aangaf. De post kwam net op tijd voor mn vertrouwde Mat Care testen en toen bleek ie knal-positief.

Waar je bij Mat Care goed op moet letten is dat de testlijn gelijk of donkerder is dan de controle-lijn. Anders lijkt het net over je dagen achtereen een positieve test hebt.

Kortom: ik vertrouw Mat Care blindelings. En het klopt ook altijd, want de volgende dag voel ik mn eisprong! Dus... Zeer goede kwaliteit voor een ongelooflijk lage prijs (ik geloof iets van 1,20 euro per test. beetje afhankelijk van hoeveel je er tegelijk koopt).

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    SORRY!!! Verkeerd gelezen!
    Ik zag Mat Care en wilde gelijk mijn geweldige OVULATIETESTEN gaan prijzen.
    Zwangerschapstesten... mmm. Ze zeggen dat ze van MAt Care zeer gevoelig zijn en je al 6 dagen voor je geplande menstruatie zou kunnen testen.

Helaas is het ons nog niet gelukt om zwanger te raken...

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ merah, ik bedoel inderdaad de zwangerschapstesten :) Hoop dat je gauw zwanger bent!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb er goed ervaring mee! Heb 4 dagen voor mijn NOD getest en was zwanger!! Ik vind ze prima.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dus nooit valse streepjes?

Omdat ik op veel testen lichte streepjes krijg en niet zwanger ben, had ik er namelijk afgelopen week een geprobeerd. Ik krijg vandaag of morgen mijn ei, dus kan écht niet zwanger zijn. En toch verscheen er een lichtroze streep! Binnen de afleestijd trouwens. Ik weet nu in ieder geval dat een licht streepje op die test voor mij niet positief inhoudt..

Meer meiden die lichte streepjes krijgen op deze tests?

8. bammertje

bammertje Lid

25 jul 2009
    36
    0
    0
    Bij mij was een een heel licht streepje wel gewoon raak. Ik had van die hele goedkope testen (3 voor 6 euro). Ik heb daarna nog zo'n dure digi test gekocht, maar alleen omdat de streepjes zo licht waren dat ik ze niet op de foto kon krijgen.

Zou het niet zo kunnen zijn dat als je rond je eisprong test, ook een zwangerschapstest iets kan reageren vanwege de hormonen, ookal gaat om een ander hormoon?

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Bij mij was het wel een lichtsteepje, maar echt gewoon raak hoor!

:)

Deel Deze Pagina