Hoi dames, Ik heb een raar vraagje; vorige week een test gedaan, van predictor early, en die gaf een heel heel heel licht streepje. Daarna dezelfde dag een claerbleu test gedaan en die zei zwanger! Ik blij! Maar met dezelfde urine toch voor de zekerheid nog een claerbleu test gedaan, en die gaf niet zwanger aan... Dus dat vond ik al raar, maar dacht ik probeer het die morgen daarna nog een keer om het zeker te weten, weer claerbleu en die gaf bij mijn ochtend urine zwanger aan! Maar ik ben zo onzeker als wat dus vandaag (een week later) weer een test gedaan met ochtend urine, nu had ik de claerbleu met indicatie hoelang.. Maar deze zegt niet zwanger... Wat nu? Ps. ik heb het pcos syndroom
Wanneer heb je je eisprong gehad? Weet je zeker dat die al geweest is? Op welke cyclusdag zit je nu? Hoe lang duurden je laatste cyclussen? In sommige aparte gevallen wil een zwangerschapstest hoe gek ook op een eisprong reageren. Zelfs de CB Digitaal. Heeft een forumlid alhier meegemaakt. Of het moet een vroege miskraam zijn, maar dan had je onderhand al moeten bloeden volgens mij.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/131286-clear-blue-vals-positief.html Dit gaat over valspositief testen bij PCOS met een zwangerschapstest trouwens. Vond ik net. Anders zou je je huisarts kunnen vragen om een bloedtest? Denk dat dat in jouw geval het beste is.
Mijn eerst kindje is gekomen door middel van hormon spuiten (io). Na deze zwangerschap ben ik drie a bier keer ongesteld geworden, wat redelijk gelijk was aan een maand... Dus heb geen idee wanneer er een eisprong geweest is! Vroeger werd ik nooit vanuit mijn zelf ongesteld. Ik heb een test gedaan, omdat ik last had van zere borsten, die ik ook had bij mijn eerste zwangerschap. Maar moet ik er nu vanuit gaan dat ik niet zwanger ben? Want hoe kan het dan zijn dat een test positief uitslaat en een negatief, vanuit dezelfde urine?
Zoals Be Happy al zegt.. In sommige aparte gevallen wil een zwangerschapstest hoe gek ook op een eisprong reageren. Zelfs de CB Digitaal. Heeft een forumlid alhier meegemaakt. Het enige wat je dus kunt doen is afwachten en over een paar dagen opnieuw testen. Kwaaltjes willen helaas niet altijd iets zeggen, ik kan er over mee praten. Succes met afwachten
Predictor is nooit betrouwbaar. Geen waarde hechten aan de uitslag van Predictor. Erg vaak vals positief. Ik ben ook de eerste keer zwanger geworden met hormonen. Ik heb namelijk ook pcos. De tweede meer werd ik spontaan zwanger toen de eerste 5 maanden oud was. Na de bevalling had ik geen pcos meer. Mijn lijf heeft zich zeg maar gereset. Dit hoor je veel vaker dus het kan ik jouw geval ook zijn dat je geen pcos meer hebt en dus test je wat dat betreft ook niet vals positief. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je nog wel steeds pcos hebt. In ieder geval wens ik je succes en ik ben heel benieuwd of je nu wel of niet zwanger bent.
Dat is inderdaad ook een goede en goedkope oplossing. Of zoals ik aangaf de dokter even bellen, je voorgeschiedenis uitleggen en vragen of je een bloedtest mag om je HCGwaarde te bepalen.
Heb nu de kV test in huis, morgenochtend testen! En heb maandag 8-12 al een afspraak bij de vk staan.
Verloskundige? Waarom moet je daar heen als je nog niet eens weet of je daadwerkelijk zwanger bent? Sorry voor mijn nieuwsgierige vraag . Ben benieuwd naar je Kruidvattest morgen.
Heb na de positieve test van cb die ochtend gelijk gebeld... En daarna nog testen gedaan.. KV test niet gedaan.... Ik maak mezelf helemaal gek! Wacht aanstaande maandag af... Al word ik al helemaal gek in mijn hoofd.... Word vervolgd
Hoi dames, Het was te mooi om waar te wezen! Snik snik Het rare aan het verhaal is wel dat ik nog geen bloeding/ongesteld ben geweest na de positieve test! Maar de vk heeft de gyno gebeld, en die melden dat ik wellicht zwanger ben geweest, maar dat het in zon vroeg stadium was dat het lichaam het weer heeft opgenomen en dat er daarom geen bloeding is geweest.
Dat is zeer vreemd. Zelfs bij een vroege miskraam krijg je namelijk nog een bloeding. Heb nog nooit gehoord dat een prille zwangerschap weer opgenomen wordt door het lichaam. Een zwangerschap, hoe pril ook, wordt altijd afgestoten door het lichaam, bij een miskraam. Het bevruchte eitje moet er weer uit en wordt niet opgenomen door je lichaam. Heb terugplaatsingen gehad van bevruchte eicellen, maar dat werd nooit door mijn lichaam opgenomen hoor. Ik werd telkens ongesteld toen het niet goed ging. Maar goed, je gynaecoloog zal wel weten wat hij zegt zonder je gezien te hebben en zonder zelf een echo bij je gemaakt te hebben. Al denk ik persoonlijk dat het toch met je PCOS te maken heeft gehad.
Ik heb dit 1 keer meegemaakt, een duidelijk positieve test (en niet van predictor want die geven altijd positief) en een week later afnemende klachten en een negatieve test. Geen bloeding gehad en een maand later zwanger. Mijn vk zei me dat mijn bm slijmvlies zo dun was dat het eitje zich niet goed in had kunnen nestelen die eerste keer en dat er daarom geen bloeding was opgetreden. Dit was overigens na een half jaar bv geven waarin ik niet ongi was geweest, dat was ook de reden waarom het bm slijmvlies niet opbouwde