3w2d is 9dpo. Da's nog altijd 3 dagen verder dan je nu bent. En nu heb je al duidelijk positief. Dat is echt niet mogelijk als je werkelijk 6dpo zou zijn. Plus dat in dat geval je eisprong vrijwel meteen moet zijn geweest... En dan is dat eitje in 4 of 5 dagen gegroeid van niks naar helemaal rijp... Kijk, de wonderen zijn de wereld niet uit, maar wat Nuage zegt: ik zou het echt laten checken.
Meiden, wat lief dat er word mee geleefd As we speak zit ik in het ziekenhuis voor een echo. De dokter op de huisartsenpost denkt aan een bbz. Omdat ik nog postitief test en aan een kant ontzettende pijn heb. Ik ben allemaal stolsels verloren, ik dacht het vruchtje maar dokter denkt van niet omdat ik er geen po ijn bij had zoals bij mijn andere miskramen wel het geval was. Net bloed laten prikken, en nu wachten op de echo. Wachten duurt lang ... bah
Dank je wel ik wacht op de echo en dan zullen we weten wat het is. Ik blijf positief meer kun je niet.
Helaas was mijn telefoon leeg gisteren maar ja . Het is een bbz en ik lig in het ziekenhuis ter observatie
Dank je nuage. Ik heb met de gyn gekozen voor opereren. Zo ben ik sneller ervan af en het voelde voor mij veiliger. Ik regel graag alles, en afwachten past niet goed in mijn straatje Nu verwijderen ze wss mijn eileider en dan is het klaar. Maar daarbij is het voor mij nu wel klaar. Ik heb 2 gezonde kinderen, nu stoppen we met proberen. Heb zoveel problemen gehad met mijn 2 kindjes (bevallingen) en nu ben ii zo gezegend met 2 mooie slimme kinderen, dat het goed is
Je klinkt heel erg positief. Dat vind ik onwijs knap! Maar het moet niet gemakkelijk zijn wat je allemaal zo vertelt. Kinderwens eruit, operatie. Pfoe het is niet niks. Hele dikke knuffel en geef jezelf wel de tijd om dit te verwerken. XXX
Het zakt nu allemaal een beetje. En ik denk dat de klap zeker nog komt. Maar soms is het beter zo... het heeft altijd een reden.
Jeetje, wat naar zeg... Je klinkt als een sterke vrouw. Ik bewonder je positiviteit. Maar verdriet en frustratie mogen er ook wezen. Het is niet niks allemaal zeg Onwijs veel sterkte!