Wat fijn dat je alsnog goed nieuws hebt gekregen! Heb vandaag ook een echo gehad waar alleen een vruchtzakje op te zien was... Volgens mijn berekeningen zou ik 7 weken zijn, maar moet volgende week dus terug om te kijken of ik toch veel korter zwanger ben, of dat t toch fout is gegaan.. Hoop net als jou op goed nieuws! Geniet ervan! Liefs Anna
hey meiden bedankt voor jullie lieven reactie,s !! @ anna25 oh meid ook zo een onzekeren tijd! ik hoop ook voor jou egt op goed nieuws ik zal voor je duimen!! en als je wilt er over wil praten kun je me altijd berichten!! een dikke knuf voor jou!!
Geweldig nieuws!! Ennuh, dan klopte mijn berekening exact Ik zei namelijk dat je op 7 december 4+4 weken zwanger was .. En dus op 12 december 5+2 weken, zoals de echo liet zien! Gefeliciteerd.
dankje wel meiden Geweldig nieuws!! Ennuh, dan klopte mijn berekening exact Ik zei namelijk dat je op 7 december 4+4 weken zwanger was .. En dus op 12 december 5+2 weken, zoals de echo liet zien! Gefeliciteerd. haha ja klopte idd !! en dankje wel!