Niet nadenken.. een streep is een streep en ik raad iedereen aan om na die eerste test minimaal één week niet te testen... je hebt er niets aan! Wen er maar aan dat het leven koffiedik kijken wordt... leer er maar mee omgaan! Gefeliciteerd trouwens!
Zonder in te zoomen op mijn telefoon zag ik zelfs de streep van predictor. En die kruidvat ja daar kun je sowieso niet omheen!! Toch echt zwanger hoor...dus GEFELICITEERD
Lieverd, ik heb PRECIES hetzelfde. Kijk maar in mn album. Super onzeker. Predictor en kruidvat test gedaan vanmorgen. Gehoopt dat ze allebei meteen zouden knallen. Pas na de officiële 5 min. Zeker die van predictor is hartstikke licht. Maar streep is streep! Supergoed joh. Gefeliciteerd!! Laten we elkaar moed inspreken dat het gewoon goed is!
Maak je geen zorgen lieve meid, jij bent zwanger. Niet meer testen want word je alleen maar onzeker van, nu op naar je eerste prachtige echo. Geniet ervan, en nogmaals gefeliciteerd!!!
Ja je hebt ook gelijk, zit ook te stressen om niks hoor, ben gewoon zo ontzettend onzeker!! Jij ook gefeliciteerd he!!!! Idd we gaan elkaar gewoon lekker moed inspreken en lekker genieten van de zwangerschap, augustus 2013 hebben wij beide een prachtig mensje (s ) in onze armen!!!! Ps ik zie niks in je album....
Ik heb je toegevoegd als vriend. Denk dat je dan pas mn album kan zien. Ze knallen wel, maar buiten de officiële 5 min...
Super knallend Tat! Mijn kruitvat test is niet zo knallend hoor. En idd predictor is ook minder als de kv, dus het ligt gewoon aan de gevoeligheid!! Gelukkig
En aan hoe ver we allebei zijn. We schelen een week denk ik? Ik punctie 23-11 en tp 26-11. Kom maar naast me zitten op mn wolk