positieve test of niet ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Floor123, May 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floor123

Floor123 Actief lid

Sep 25, 2015
    137
    0
    16
    zaterdag ovulatietest gedaan en deze was knal positief , de streep was zelfs donkerder dan de controlestreep..
    vandaag getest met zwangerschapstest en zag een licht lijntje maar ben bang dat het een indrooglijn is , wat denken jullie ?

Attached Files:

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Heb je afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest gehad? Want dan kun je onmogelijk nu al een positieve zwangerschapstest hebben.

Overigens zie ik wel welk lijntje je bedoelt... na hoe lang heb je de foto gemaakt?

3. Floor123

Floor123 Actief lid

Sep 25, 2015
    137
    0
    16
    10 minuutjes na de test hebbik een foto genomen, en ja ik had gehoord dat een ovulatietest pos, uitslaagt als je zwanger bent , daarom dat ik het eens probeerde x

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Oh zo haha. Ik dacht dat je je eisprong verwachtte afgelopen weekend ;).

Maar over het algemeen als de ovulatietest positief is door hCG moet dat ook wel duidelijk te zien zijn op een zwangerschapstest.

Spannend! Ik zou morgen of overmorgen weer testen en kijken of de streep duidelijker wordt.

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Wat ook kan is dat deze zwangerschapstest reageert op je eisprong. Enig idee of dat zou kunnen in je cyclus?

6. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Denk eerder dat je je eisprong dan hebt (gehad)
    Toen mijn ovulatietest positief was door zwangerschap had ik een licht maar duidelijke streep op de kv test...
    Hopelijk heb je het gezellig gemaakt de laatste dagen?

Share This Page