Ik ben nu 5 dagen na inseminatie En is nu eerste dag dat mijn onderbuik pijn doet en opgespannen aanvoelt iets waar ik nu al mee ben opgestaan deze morgen. Zou dit een teken zijn Zo'n pijn heb ik nog nooit gevoeld voelt vooral alsof dat ze mijn buik aan het uitrekken zijn
Heb je geïnsemineerd op de dag van de eisprong (hoe heb je hem gevonden?) of ervoor? Met andere woorden, betekent 5 dagen na inseminatie ook 5DPO in jouw geval? Een innesteling vindt namelijk gemiddeld plaats tussen 5 en 10DPO en van de innesteling merkt het meerendeel van de vrouwen niets. Vervolgens duurt de aanmaak van hCG nog zo'n twee dagen. Het zou dus aan de vroege kant zijn maar wie weet. Ik hoop voor je dat het een goed teken is!
Ik heb ook 6 dagen nu eisprong raar gevoel in de onderbuik gehad, kon het ook niet echt plaatsen, vandaag toch een testje gewaagd, en heb een tuur streepje. het kan bij jou zo maar zo zijn, maar ook niet, het is gewoon moeilijk te zeggen, zal duimen voor je
Zoe nog niks zo op de foto. Ik zit nu ook op 9 dpo, ben dan denk ik ook iets verder als jij dat ben. Ik zou nog ff paar daagjes wachten, tot je op 9 of 10 dpo zit en dan nog is proberen
Deze test is negatief maar het is echt onmogelijk om 5 dagen na vermoedelijke eisprong (ik zelf vermoed dat hij 3 dagen geleden pas is geweest) al positief te testen. Hcg komt pas vrij 2-3 dagen na innesteling en de innesteling is gemiddeld pas tussen 5 en 10 dagen na eisprong. Als je nu wel 5 dagen na ei zit dan was je innesteling al op 2-3 dpo en dat is onmogelijk. Wat de klachten ws veroorzaakt is de toename van progesteron. Dit gebeurd altijd na de eisprong echter let je nu meer op je lichaam waardoor het meer opvalt
Is er iemand uit regio brugge die een zwangerschapstest liggen heeft die nie meer nodig is en die ik kan overkopen
De controle streep is altijd goed, dat zegt alleen dat je de test goed hebt uitgevoerd... Er staat geen tweede streep dus deze test is negatief...
Ik heb nog geen foto gepost van de gene die ik eergisteren heb gedaan en ik zie een heel licht streepje
Ik zie een streepje, ik ken deze testen niet, dus kan moeilijk beoordelen of hij ook op de geode plek staat en of hij roze is, maar ik zie wel een streepje..