Positieve test of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by San1320, Sep 7, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

Aug 9, 2023
    342
    371
    63
    Female
    Hoi!
    Ik heb net getest met een early action test, ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus ben. Mijn laatste menstruatie begon 16 augustus.
    Ik zit al jaren aan de pil maar heb de laatste paar maanden dat ik een hele aparte cyclus heb en op internet las ik dat dat wel vaker gebeurt.
    Ik dacht dus dat ik als ik mijn pil cyclus moet geloven 2 dagen geleden had moeten menstrueren.
    Ik heb het idee dat ik een tuurstreepje zie op de test.
    Zien jullie dit ook? En heeft er wel eens iemand vals positief getest met deze testen?! of überhaupt met een test?

Ik zal een foto toevoegen.

Attached Files:

2. Boerenmeisje124

Boerenmeisje124 Actief lid

Sep 11, 2023
    237
    253
    63
    Female
    Ik zie hem ook! Heb je inmiddels nog een keer getest?

3. Boerenmeisje124

Boerenmeisje124 Actief lid

Sep 11, 2023
    237
    253
    63
    Female
    Wat goed! Gefeliciteerd!

4. Mommy1994

Mommy1994 Actief lid

Aug 9, 2023
    342
    371
    63
    Female
    Ja zeker. De volgende ochtend op 11 dpo met een clearblue early digital en op 12 dpo nog een keer met een Kruidvat en ik vind dit toch wel op op loop. Ik ga morgen nog 1x testen want dat is dan mijn NOD en als deze ook nog mooi is opgelopen dan hou ik op met testen.

Na zoveel miskramen heb ik een te grote angst dat het mis gaat en dat houd me nu al erg bezig dus ik moet het proberen van me af te zetten.
    Ik hoop dat dat me gaat lukken, misschien rond de 6 weken nog even een HCG bloedtest kijken of de waarde klopt met de hoeveel weken.

Vroeger ging ik direct elke week naar het ziekenhuis voor een echo maar dat wil ik niet meer.

Attached Files:

sannelis and lorreke like this.

Share This Page