Ik heb een maand of drie terug mijn mirena laten verwijderen, meteen daarna kreeg ik een menstruatie van vijf dagen, behoorlijk heftig en veel, 27 dagen erop kreeg ik een menstruatie van vijf dagen die ook behoorlijk heftig was en ook erg veel. In die tussenliggende periode's was er niks aan de hand. Toen kreeg ik na 25 dagen een menstruatie van twee dagen die zeker minder heftig waren dan die twee d'r voor maar voor mij wel een menstruatie, niet dat het verlies maar enkele druppels waren, nu ben ik zo'n 14 dagen verder, helaas weinig geklust deze twee weken maar nu heb ik ineens een beetje roze slijm verlies. Is mijn cyclus nou echt volledig van het padje af door de mirena? Ik heb voor mijn laatste menstruatie twee licht positieve testen gehad...wat denken jullie dat er aan de hand is, ben het helemaal niet gewend tijdens mijn vorige stopperiode en zwangerschap ging het volledig normaal op een lange cyclus na (zo'n 34 dagen)
Ik heb net nog eens zitten tellen en ik zit nu op dag 12 na mijn eerste menstruatiedag...zo soepel dat het de eerste keer toen ik stopte met de pil ging zo rommelig loopt het nu met het verwijderen van de mirena :x
Misschien een domme vraag maar als het een eisprong bloeding zou zijn betekend dit dat de eisprong dan al is geweest of dat die eraan zit te komen?