het was zoals we het gewild hadden zitten treuren haalt niks uit .. mss loopt het deze keer wel goed.. ik hoop het zo, ik heb ook allemaal rode/bruine vlekken in mijn nek kan dat iets te maken hebben met een eventuele nieuwe zwangerschap?
Daar durf ik niks op te zeggen.Maar IK duim ongelofelijk hard mee dat het weer gelukt is,en dat het helemaal goed gaat!
De test was zo wit als ie maar kon zijn nu dag 48 en nog steeds geen ms vraag me af wat er met me aan de hand is wel veel last van witte afscheiding
Ik persoonlijk zou het even afwachten. Maar kan me wel voorstellen hoe ontzettend moeilijk dat is. Ik zou in ieder geval met ochtendurine testen. Mijn duimen draaien voor je!!
ik ook kan bijna niet meer wachten maar moet wel. het is toch zo gewenst ... soms denk ik dat het gewoon niet voor ons is weggelegd ...
Zit vandaag al op dag 54 en verleden week nog negatief getest durf niet meer te testen weet niemeer wat te doen ..
Ga naar de huisarts, vraag een bloedtest of laat je doorverwijzen naar de gynaecoloog! Niet met je angsten blijven zitten.
Kan het niet zijn dat je test reageerde op je eisprong ondanks je lange cyclus? Omdat ze daarna negatief waren? Duim voor je dat je straks een hele mooie knaller de knal streep hebt
Heb nu reeds een week niet meer getest En nog steeds geen ms Als hij op mijn eisprong zou gereageerd hebben zou ik ze ook al moeten gehad hebben kan dat überhaupt Wel dat een test op je eisprong reageert?
Nicole ik hou het ook niet lang meer vol zo ik heb nog 1 test die ik morgenvroeg kan doen heb ondertussen ook al een mail naar mijn gyneacoloog gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen Bij mijn vorige zwangerschap had ik na 6 weken al een knaller