En dan ineens.....

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by memyselfandI80, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. memyselfandI80

Oct 7, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je 2 dikke vette strepen!!!!!!!! Yeah mensen....ben zo ontzettend blij. We gaan hopelijk een onbezorgde zwangerschap in en over een aantal maanden genieten van ons wondertje!!!!!!

Ik ben 20 mei uitgerekend en dus al ruim 9 weken zwanger!!!! Zonder dat ik het wist en terwijl ik gewoon ongesteld ben geweest. hihihi

Nu heb ik een banner gemaakt, maar hoe krijg ik die erop? Kan iemand me helpen?

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    gefeliciteerd!!! dat moet wel een verrassing zijn dat je er een extra maand bij hebt gekregen.

als je een banner hebt gemaakt staat er een code deze code moet je dan in je handtekening plakken

3. memyselfandI80

Oct 7, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dan zou hij er nu bij moeten staan als het goed is, hihihi

4. memyselfandI80

Oct 7, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah!!!! Thx kleinmonster voor je hulp.

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

6. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    wow gefeliciteerd! heb je al een echo gehad dat je zeker weet dat je 9 weken bent?

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Gefeliciteerd ! Geniet er van !!!

8. memyselfandI80

Oct 7, 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel allemaal,
    Ja hoor, ik ben zelf vk dus hebben vandaag op de praktijk even met hulp van een collega een echo gemaakt, helemaal geweldig. Daardoor kon ik ook vandaag de tijdsbepaling maken. Helemaal happy aan het zijn. Het raarste van alles is, dat ik hier nu misschien een week op zit en dat ik dit forum aan alle vrouwen aanraad die bij mij in de praktijk komen. Zelf heb ik er nooit opgezeten, maar aangezien we nu toch al geruime tijd bezig zijn om zwanger te raken toch maar hier ook zelf naar toe gegaan. En wat denk je? Binnen een week bingo...hihihi. Gewoon erg blij aan het zijn.

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,010
    0
    36
    Wow dat is nog eens n verHaal!!! Geniet ervan!

Share This Page