Ik ben zwanger!! Had dit totaal niet verwacht omdat ik vorige week van de arts te horen heb gekregen dat ik waarschijnlijk de ziekte van Graves heb, en volgende week een scan zou hebben en er foto's gemaakt zouden worden. Hierdoor zou de kans op zwanger worden veel kleiner zijn. Ik ben wel heel bang omdat met dit ziektebeeld de kans op een miskraam hoger ligt, en ik 3 maanden geleden een vmk heb gehad. Ik ben nu denk ik 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik hoop dat alles goed blijft gaan! En zie mijn test, echt een knaller he!? Liefs
Gefeliciteerd meid!! Super leuk voor jullie!! Nu nog die eerste spannende weken doorkomen... Het kan soms angstig zijn weet ik helaas uit ervaring. Het komt vast helemaal goed meid!! Geniet er lekker van!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Over 7,5-8 maanden hebben jullie een mooi en gezond kindje in de armen.
Gefeliciteerd!! Maar ik kan me voorstellen dat je wel angstig bent ivm je schildklier. Heb je wel medicatie gekregen? ik duim voor je!
Super zeg!! Van harte, hopelijk over paar weekjes gewoon rust en lekker genieten! Kom je ook in ons topic mee kletsen? Link in mijn onderschrift
proficiat tegen mij heeft de gyni vorige week na mijn 1ste x gebruik van clomid dat de kans klein is dat ik zwanger ben en raad eens ik ben zwanger!! dus ze kunnen wel altijd gokken wagen enz enz maar als het moet gebeuren gebeurd het!!
Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat de kleine lekker gaat groeien en nog een maandje of acht lekker in mama blijft!!
Van harte meid! Meld het wel zo snel mogelijk bij je internist. Volgens mij zijn zowel de nucleaire scan als Strumazol (en medicijn wat vaak gegeven wordt) schadelijk voor je kindje. Het medicijn PTU mag dacht ik wel.
Dank jullie wel voor de lieve reacties! ik heb gister meteen mijn internist gebeld maar die was afwezig, hij belt mij maandag terug. Ik zal dan ook even overleggen hoe het nu zit met nachtdiensten draaien nu ik last heb van mijn schildklier en zwanger ben. Zou het namenlijk niet zo erg vinden als dat niet zo verstandig is ha ha
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van deze spannende tijd, en probeer je niet teveel zorgen te maken!