Zo bang!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Noramay, Jan 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noramay

Noramay Lid

Aug 4, 2014
    49
    0
    6
    Suriname.& Brabant
    Ik ben nu 6 weken en 6 dagen zwanger. In het begin had ik alle zwangerschapskwaaltjes. Maar nu zijn ze ineens weg... Dat is toch nog wel erg vroeg.. Ik ben zoooo bang dat het een leeg vruchtzakje is of geen kloppend hartje heeft. Volgende week dinsdag de eerste echo..

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Vervelend hè die onzekerheid! Snap helemaal dat je hier onzeker van word. Zelf bijna 5,5 week zwanger en ik voel ook bijna niets. De 15de voor het eerst naar de verloskundige en dan wordt pas de eerste echo afgesproken..

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik snap je onzekerheid.
    Dat had ik ook.

Voelde zo wie zo al heel weinig dus daar was ik niet gerust op.
    Gelukkig hebben wij een hele fijne vk en konden we eerder komen voor een echo. De eerste was dus al met 7+2.
    Was daarna ook gelijk gerustgesteld toen we een hartje zagen kloppen.

Als je zorgen hebt gewoon naar je vk bellen!
    Ze hebben mij inmiddels al meerdere malen gerust gesteld haha.
    Toevallig vandaag een exta echo gehad omdat ik ziek ben en ik dus bang was dat de kleine daar last van zou hebben.
    Tegendeel bewezen, het stuiterde alle kanten op :D

Wat ik dus wil zeggen is dat het prima kan dat je ineens niks meer voelt en dat het niks hoeft te betekenen.
    Als je toch twijfelt bel dan je vk.

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ik voel je onzekerheid! Ik had in het begin ook nergensast van! Maar toch nu 17 weken zwanger voel de kleine veel en de afgelopen dagen wou ik dat ik zo weinig last had (maagzuur,steken etc) probeer positief te denken.. Als je geen last heb stress je, als je wel iets heb stress je ook.. Dat heb ik tenminste. Ik denk dat het een aankomend-mama gevoel is..

5. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Zo herkenbaar. Sta ook écht stijf van de spanning. Vorige zwangerschappen had ik dat veel minder. Ik hoop dat het vertrouwen groeit. Ook voor jou!

6. Binks

Binks Actief lid

Oct 18, 2012
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Ik heb zelf vier keer een miskraam gehad, waarbij ik een keer helemaal niets heb gevoeld, een keer vanalles voelde en ineens was het weg, een keer voelde ik vanalles zelfs tot na de miskraam. Het kan dus echt alle kanten op.

Toen ik uiteindelijk zwanger was van mijn dochtertje ging het op en af, de ene dag wel pijnlijke borsten of misselijk de andere dag weer niet. Of zelfs om de zoveel dagen.

Mijn boodschap is dus, er valt echt geen pijl op te trekken en probeer het echt los te laten (hoe moeilijk dat ook is)

Share This Page