te vroeg getest?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EvdP, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    Hallo allemaal,

    wil eerst iedereen bedanken voor de lieve antwoorden...Ben zelf nogal onzeker en hier helpt iedereen graag..

    Ik heb vandaag een negatieve test gehad maar heb pas over 8 dagen mijn nod...Ik kon echt niet meer wachten want had echt het gevoel zwanger te zijn... Ben s avonds echt heel misselijk, pijn in mijn rug en vreselijk rommelende darmen..Het gevoel echt nodig te moeten zeg maar en dan komt er toch niets :oops:

    ben nu echt teleurgesteld maar is dat echt al nodig...Heb ik veel te vroeg getest en is er toch nog een kansje dat ik zwanger ben?

    groetjes
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    8 dgn voor je NOD lijkt me wel erg vroeg ja, op zn vroegst 4 dgn voor je NOD kun je toch pas testen...en dat is zelfs erg vroeg
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Oef ja dat is inderdaad veels te vroeg voor je test.
    Ik zou toch pas op je nod testen of erna, dan krijg je het meeste zekerheid. Nog even afwachten, tja dat is het met zwanger worden en zwanger zijn. Lastig maar hoort erbij

    Succes
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    8 dagen voor je NOD... dan heb je pas 6 dagen geleden je eisprong gehad. Dat lijkt me idd wel heel vroeg... Zou om teleurstelling te vermijden pas op je NOD testen hoor! Hou er rekening mee dat de testen vaak voor NOD geen positief resultaat zullen geven.

    Succes!
     
  5. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties.... Nog even wachten dus....vind het zo spannend!

    groetjes
     
  6. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    kan het wel zijn dat ik nu al zwangerschapssymptomen heb zo vroeg voor mn nod?

    gr
     
  7. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja dat kan idd..
     
  8. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    Ohhh ik vind het allemaal zo spannend...Lijkt wel of ik steeds meer kwaaltjes krijg...Vanmiddag moest ik echt op bed gaan liggen omdat ik zooo misselijk was en bang was dat ik anders echt over moest geven...Verder heb ik vaak het gevoel dat ik honger heb en dan eet ik wat en ben ik weer misselijk...Ook rommelt het vanbinnen enorm..Maar waar ik het meest last van heb is zooo moe zijn en mijn hele lijf doet pijn, kan niet meer rustig blijven liggen of zitten en pijn in mn onderrug...sinds 2 dagen ook veel meer afscheiding...Moet nog 6 dagen wachten om te testen maar kon vandaag weer is niet wachten maar helaas negatief...dit is nog steeds te vroeg zeker om te testen...Maar kan je echt nu al zoveel last overal van hebben?

    wachten duurt zo lang..

    xxx
     
  9. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik had precies hetzelfde. Ik had zoveel last dat ik op een gegeven moment dacht dat ik het me echt aan het inbeelden was. Als ik ergens iets las, dan had ik dat een paar dagen later plots ook. Heel idioot.

    Bleek achteraf wel allemaal te kloppen. Had het me echt niet ingebeeld. :)

    Het kan dus prima!

    Spannend..
     
  10. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    hallo allemaal,

    nog 2 dagen en dan kan ik testen maar kon me vanavond echt niet meer inhouden...En heb positief getest!

    Ik kan het niet geloven maar ben zoooo blij!

    xxx
     
  11. patriesja

    patriesja Fanatiek lid

    26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    gefeliciteerd! :whistle:
     
  12. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    gefeliciteerd!
     
  13. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Gefeliciteerd :D
     
  14. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Gefeliciteerd!

    Dan had je je al die symptomen zeker en vast niet ingebeeld :D

    Geniet er maar lekker van.
     
  15. gefelicteerd. Je had dus helemaal gelijk!

    Was je al lang bezig?
     
  16. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Gefeliciteerd en nu een mooie banner uitzoeken!
     
  17. EvdP

    EvdP Actief lid

    23 jun 2007
    108
    0
    0
    bedankt voor alle leuke reacties....Vind het allemaal erg onwerkelijk...Heb al een zoontje van 10 maanden en nu weer in de tweede ronde al zwanger, dus erg snel allemaal....Iedereen verder succes!

    gr e
     
  18. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    gefeliciteerd !
     

Deel Deze Pagina