Leven voelen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door knorretje84, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi,

Vandaag bij feb.mama's het trieste bericht gelezen dat 1 van de meiden geen levend kindje meer heeft.......

Ze had een voorgevoel en is met de angelsound naar een hartje gaan zoeken maar kon deze niet vinden.....Dit deed ze omdat ze geen leven meer voelde? Ze had donderdag nog een prima echo gehad........

Mijn vraag:
    - Wanneer moet je echt leven voelen in je buik? En wat houdt dat leven in je buik voelen in???

Ik ben morgen 19 weken en voel tot nu toe nog helemaal niks......Ja, heb alle kwaaltjes en dergelijke, maar in mijn buik is het erg rustig......(op borrelende darmen na) Door dit soort berichten wordt ik toch onzeker.....

Gr Martine

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Martine,

je voelt leven meestal pas vanaf 20-22 weken. Je kunt het voelen als borrelingen (lijkt dus op wat je voelt in je darmen), als vlindertjes in het begin, beetje gekriebel. Je hoeft je du sgeen zorgen te maken dat je nog niets voelt. Als je het voor het eerst gaat voelen is het ook normaal dat je het nog niet elke dag voelt. Pas vanaf 28 weken moet je het kindje elke dag voelen bewegen.

Mirjam

Deel Deze Pagina