Hoi meiden... Mijn vriend en ik hadden al enige tijd geleden besloten dat we eind dit jaar zouden gaan kijken of het zou lukken een broertje of zusje te krijgen voor onze lieve Noa. Ben begonnen met zwanger worden van Etos, nu heb ik dinsdag mijn evaluatiegesprek gehad op mijn werk ivm jaarcontract....mmmm nu word mijn contract verlengd met een half jaar. Ze willen toch nog even een half jaartje aankijken. Hiervoor heb ik begrip dat is het probleem niet.... Maar het is nu gewoon niet verstandig, bij noa was het eigenlijk ook in 1x raak... Nu maar even realistisch zijn en het nog even uitstellen, maar jeetjuh best balen....we zijn er toch echt wel aan toe Is dit herkenbaar bij iemand? doeg doeg oogappel
Ik kan me je dubbele gevoel wel voorstellen, wil je er alleen wel voor "Waarschuwen" dat het dan altijd wel iets kan zijn om het "niet" te doen. En dat het bij Noa in 1x raak was hoetf niets te zeggen over nummer 2. Ik zal samen toch nog eens overleggen... sterkte met je besluit.
Als je echt graag daar wilt blijven werken kan het verstandig zijn te wachten, maar.... het kan ook zomaar zijn dat ze jouw contract na dathalf jaar niet meer verlengen en dan heb jij een zwangerschap hiervoor uitgesteld. Ik heb nu zelf een jaarcontract en in juni krijg ik een vast contract, maar ik wacht hier niet op. Als ze je echt graag willen houden dan doen ze dat ook wanneer je zwanger bent. Het is een keuze die je voor je zelf moet maken, wij kunnen alleen onze mening geven. x linda