Ik denk het niet. Hij moet echt even donker of donkerder zijn ... Van welke cyclusdagen zijn deze testen?
Dag 20. En daarvoor waren ze allemaal nauwelijks zichtbaar en Nu is die weer lichter aant worden. Ik heb al vaker ovu testen gebruikt. Maar bij deze twijfel ik
Ja gebruik altijd deze. Uh ik kan ze niet meer vergelijken. Want heb ze weg gedaan toen ik zwanger was. Ik kan me wel herinneren dat ze sommige maanden niet mega donker waren. En dat ook de controle streep nog wel eens van donkerheid verschild
Misschien dat de 3e van rechts toch positief was dan? Heb je wel geklust rond / op / na die dag ergens?
Bij mij werden deze ook nooit donkerder. Toen overgestapt op die vd action en werkten bij mij beter. Maar lijkt erop dat je piek wel geweest is.
Of je ei gesprongen is weet je nooit zeker. Ik zie op je testen ook nog niet een positieve ovu test. Ik zou nog even door blijven testen.
Dit is eerste cyclus na miskraam. En ja m'n hcg is al uit het bloed. Ik moet altijd week na positieve eisprong test bloedprikken om te kijken kf het een volledige eisprong is geweest of niet.