Hoi meiden , Ik ben nieuw hier. Ik heb me aangemeld , omdat ik graag advies wil over een zwangerschaps test . Is dit volgens jullie positief of niet? Ik hoop dat jullie het kunnen zien .. het linkje doet moeilijk
Gezien de kleur ligt deze test al minimaal een dag...wij kunnen deze dus niet meer beoordelen.Even een nieuwe test doen,binnen de afleestijd een foto maken,en deze plaatsen.
Precies zoals bovenstaande. Een mini streepje hoort écht voor de 5 min te verschijnen. Daarna hoeft deze pas dobkerder te worden. Dus doe een nieuwe test. Maak foto na 5 minuten en na een half uur. Deze js dan goed opgedroogd. Als er een streepje staat, dan ben je waarschijnlijk zwanger.. Ik zeg waarschijnlijk want deze moet dan wel oplopen. Dan moet je nog even door testen. Spannend
Te oud om te beoordelen. Even een nieuwe test doen en binnen 5 min een foto maken en de test aflezen.
Hallo meiden, Bedankt voor de reacties . Morgen moet ik weer testen met dokters advies en volgende week zondag. Deze testen zijn de foto's inderdaad al later genomen. Maar het "streepje" kwam binnen de tijd.