Hoi. Gestopt met pil begin juli, tot nu geen cyclus gehad en geen maandstonden. Op 1 okt bij gynaecoloog, jaarlijkse controle. Ze zag wel wat slijm in baarmoeder en zag in bloed dat einsprong gepasseerd was. Als ik afgelopen vrijdag geen maandstonden had moest ik test doen. Ik heb gistren getest en positief! Uit mijn berekening moet ik,wel al zwanger geweest zijn dan op 1 okt. Want de laatste betrekking vr de test was 1 week vr 1 oktober. Kan dit, dat gynaecoloog dit toen ng niet kon zien? Morgen afspraak bij huisarts om bloed te laten trekken ter controle. Op zich geloof ik de test wel, heb er reeds 2 gedaan en toen neg. Toch ben ik bang dat de vreugde die ik voel toch vals is en dat de test ook kan liegen? Gebruikte lifetest van apotheker (10 euro) Wat zijn jullie ervaringen met positieve tests? Betrouwbaar?
Nee de gynae heeft dat op 1-10 nog niet kunnen zien. Het is dan gewoon nog veel te vroeg om bijv voldoende HCG in je bloed te hebben. Hoogstwaarschijnlijk was de innesteling pas net geweest en dan zie je nog geen verhoging van t hcg. Vooralsnog een voorzichtige felicitatie.