eisprong en klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hansje123, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    vanochtend had ik een positieve ovulatietest. nu denk ik dat ik zojuist mijn eisprong heb gehad omdat ik dan meestal een enorme steek aan 1 kant krijg. is het nu te laat om te klussen, of ben ik vanavond nog vruchtbaar?

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Zoiezo doen! Het kan geen kwaad, en wie weet ben je idd nog op tijd. Het zou zonde zijn als het nog zou lukken en je laat de kans liggen ;)

Have fun!!

Knuf Sookie

3. klungel

klungel Actief lid

12 sep 2009
    323
    0
    0
    Hallo Allemaal,
    Spannend allemaal, heb even een vraagje
    Vandaag was mijn eisprong, vanmorgen geklust!
    Als we 1 a 2 dagen na mijn eisprong klussen, is het dan ook nog op tijd of zijn we dan te laat.

groetjes klungel

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had gisteren ook mijn eisprong en ondanks de buikpijn dat dat met zich meebrengt, hebben wij toch geklust. Het moest maar eens raak zijn he ;)

@ Klungel: volgens mij leeft een gemiddelde eicel maar 24 u. Dus misschien als je morgen klust dat het wel nog resultaat heeft? (maar daar ben ik niet zeker van).

edit: ik zie dat onze banners gelijk staan :)

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Meiden,

Mijn dochtertje is alweer 1 jaar en toen ik van haar zwanger wilde raken was ik van alles goed op de hoogte. Nu willen we voor een tweede gaan, maar ik ben al zoveel weer vergeten! Hoe zit het nou ook al weer? Kun je het best voor je ei klussen of nadat je denkt hem gevoeld te hebben of gezien (ovu test)? Ik weet het gewoon niet meer :D

Groet Snoozie

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

De grootste kans heb je tussen 2 dagen voor je eisprong en 1 dag erna. Maar zaad kan als het gezond is wel tot 7 dagen blijven leven, dus als je het gewoon regelmatig doet (om de dag ofzo) dan zit je eigenlijk altijd goed. Ik ben er in ieder geval direct zwanger van geraakt :D

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De vraag is: waarom zou je niet klussen :)

8. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, ik had gewoon meer zin rond mijn ei. Wist ik veel dat die krampen mijn ei waren. Was pas mijn eerste ronde. Ik heb dus volgens mij op de dag van mijn ei en de dag erna geklust en het was meteen raak

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ook :) Toen ik mijn pil nam was de zin veel minder, maar nu! :D Mijn vriend weet niet wat mij overkomt (maar hij vindt het helemaal niet erg hoor!) :D

10. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Als je in je vruchtbare week om dat twee dagen klust, dan zit je meestal wel goed hoor. Althans dat was bij ons wel zie banner.
    De zaadjes blijven altijd wel een tijd leven.
    En wees niet bang het gene wat eruit loopt, want de snelle zaadjes die zijn allang op weg naar de baarmoeder.

Veel succes.
    Gr Sun

11. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik ben in het begin dit item begonnen en heb die avond tijdens mijn ovulatiepijn nog geklust. Ik heb nu zwaar het vermoeden dat ik zwanger ben, aangezien ik al 4 dagen met een paar gespannen balonnen rondloop. normaal heb ik dat maar ongeveer 1 a 2 dagen voor mijn ongesteldheid. zou iets kunnen zeggen. Over een paar dagen testen. hoop dat mijn voorgevoel uitkomt

Deel Deze Pagina