Wie vindt dat wachten op NOD elke maand ook zo erg?

Discussion in 'Zwanger worden' started by BabsieG, Oct 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

We zijn weer aan het wachten... Mn NOD is a.s. maandag en kunnen niet wachten tot we wat weten! De laatste 2 weken van de maand gaan zó langzaam! Telkens maar afvragen of het wel of niet is gelukt deze keer... Ook merk ik van alles aan mn lichaam en vergelijk ik het met mn vorige 2 zwangerschappen. Had laatst beetje bruin bloedverlies en had dat ook bij mn 2 jongens, dus krijgen we hoop! Heb deze keer geen PMS, terwijl ik dat normaliter min. 1,5 week van tevoren al heb. Ook heb ik geen opruimkicken, terwijl ik normaal rond deze tijd van de maand het hele huis van boven tot onder afsop. We hopen dus weer dat het gelukt is, maar durven dat al bijna niet meer, omdat het elke maand weer zo'n teleurstelling is. Ik word niet goed van dat wachten elke maand en vervolgens die teleurstelling als het weer mislukt is...
    Sorry voor dit geklaag, ik moest het ff kwijt... :oops:

2. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik wordt er ook niet goed van. Cyclus verstoord, ik gestoord.

Misschien zijn er mensen met tips over ontspanningsoefeningen.. ik weet zeker dat je met de technologie over 30 jaar direct kan zien of je zwanger bent of niet.. maar goed, we leven nu nog in de oude stempel en mogen blij zijn dat we niet leven in de oudoudoude stempel van vele jaren terug..

En ondertussen maar die foliumzuur slikken
    (denk je dat je van de anticonceptie af bent...)

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

gewoon GEEN zwangerschapstesten in huis hebben tot je NOD. en het gewoon proberen los te laten! hetis lastig ik weet het maar ja het is niet anders:)
    Ik vind het iedere maand ook weer verschrikkelijk hoor. hihi maar lekker er over praten hier op het forum helpt ook:)
    bye!

4. Oleole

Oleole Niet meer actief

nog eentje....ik ben nu al een ruim een jaar verder maar de zenuwen blijven die twee weken voor de NOD. Wat ik vooral lastig vind is dat je dan twee lange weken niet weet of het zover is dat je weer allerlei dingen laat want stel dat....ook elk pijntje in je lichaam voel je. Lig nu al drie nachten wakker met een kramp in mijn buik en zit dan weer te denken zijn het mijn darmen, blaas of baarmoeder! Gek word je ervan!

5. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Precies, dat heb ik dus ook. Nu rommelt het ook onderin mn buik, maar is dat mn baarmoeder of zijn dat mn darmen? Heb namelijk elke maand voor mn NOD dat mn baarmoeder heel erg gaat rommelen, dus als het mn baarmoeder is, dan niet zwanger, maar als het mn darmen zijn, dan zou het nog gewoon kunnen!
    Loslaten lukt me niet zo erg, eerlijk gezegd. Ik probeer het wel, door bezig te blijven, maar dan nog blijf ik continu met mn gedachten bij mn buik.
    Ik wil ook zo graag op de natuurlijke manier zwanger raken! Mn hubbie en ik hebben al 3 ICSI-pogingen gehad en bij de derde bleek dat zn zaadkwaliteit dusdanig verbeterd was, dat zelfs een natuurlijke zwangerschap mogelijk was. Dit kwam w.s. doordat hij toen extra Zink, Selenium, Foliumzuur en B-vitamines heeft geslikt. Daarom zijn we het vanaf april weer op de normale manier aan het proberen, maar als het in december nog niet is gelukt, gaan we in januari weer voor de IVF/ICSI. Dat maakt het nog extra spannend voor me, want IVF/ICSI was voor mij helemáááál een lijdensweg (al die k-hormonen!).

6. Niet meer actief

Hoi Babsie,

Ik heb ook altijd last van pms twee weken voor mn menstruatie en deze keer ook niet :D

Ik zit wel eens op een forum over pms en twee meiden die ik ken bleken ook voor hun menstruatie geen last van pms te hebben en waren zwanger.

Dus het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent meis!
    Maar ja, pin je er natuurlijk niet op vast, doe ik ook niet :rolleyes:

Liefs Nies

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Dit zijn de twee meest vreselijke weken die er bestaan. En op de een of andere manier verlopen ze bij mij ook nooit hetzelfde, en dat terwijl ik drie jaar geleden al ben ontpilt en nu zo'n beetje mijn cyclus toch wel zou moeten kennen...
    Wordt er echt compleet gestuiterd van.

In ieder geval weet ik al dat ik weer doorga naar de volgende ronde. Ik hoop dat jullie snel aan het einde van de twee slopende weken zijn en dan door kunnen naar het ik ben zwanger forum!

8. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

Oct 4, 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Ik neem mijn eigen constant voor om er niet aan te denken, met andere dingen bezig te zijn.. maar dat lukt dus écht niet he!
    Ik lig er steeds heerlijk over te dromen :oops:
    A.s. vrijdag weet ik het eindelijk, ik ben áltijd stipt optijd (om de 27 dagen +/- half 3 in de middag komt de duivel op bezoek..) :p

Duimen, duimen, en dromen :oops:

9. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

2Nies, daar hoop ik dus ook op.
    Maar jij dus ook geen PMS en je mag een dag later dan ik testen zie ik. Misschien zijn we dan wel tegelijk zwanger :)

10. Niet meer actief

Kijk dat zou mooi zijn ;)
    Dan feliciteren we elkaar gewoon tegelijk! :)

Ik hou je in de gaten hoor ;)

Liefs Nies

11. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hier nog eentje, iedere maand lijkt het langer en langer te duren..............

12. Suus75

Suus75 Actief lid

Sep 9, 2006
    167
    0
    0
    Hier nog eentje... vreselijke weken zijn het pfffff
    En dan te bedenken dat ik altijd 8 of 9 dagen na mijn eitje ongesteld word. Heb echt weinig te klagen dus :(

13. Niet meer actief

Ik heb er eigelijk niet zo'n last van ;)
    Ik vermaak me prima hier met andere meiden.
    Soms dollen we meer dan dat we serieus bezig zijn met allerlei symptoompjes. Voor mij werkt het iig. Tuurlijk zijn die dagen voor je NOD altijd weer spannend. Maar voor mij vliegt die tijd. Ik heb meer last van die tijd van mijn menstruatie tot de eisprong 8) Die duren voor mij het langst :rolleyes:

14. Niet meer actief

kan ik heel kort over zijn
    ik vind wachten verschrikkelijk

15. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    hier nog zo een..

elke mnd na mijn ei kan ik af en toe de dgaen weg kijken.. maar gelukkig kan ik nog wel mijn zinnen verzetten maar het blijft toch iedere keer weer spannend of het raak zal zijn

16. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    ik vind het ook lang duren en heb ik ook nog een lange cyclus vorige maand 42 dagen en nu al 45 dagen maar nog niets te bekennen dus hoop niet dat mijn cyclus nog langer word dus of zwanger zijn en anders snel door naar de volgende ronde!

liefs

17. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik vind vooral het wachten op de eisprong vreselijk. Nadien heb je tenminste nog lekker die hoop, maar voor die tijd zit je gewoon te wachten. Vreselijk.

18. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Hier weer 1.

Vind het echt verschrikkelijk. Lig veel wakker en ben helemaal hyper bij de gedachten alleen al

19. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Ben dus niet de enige die zich zo druk maakt, dat stelt me wel gerust.
    Momenteel heb ik het helemaaaaal niet meer... Het klinkt misschien raar, maar ik voel me gewoon zwanger! Maandag is mijn NOD en normaal gesproken werk ik nu al met tampons vanwege tussentijds bloedverlies, heb ik heel erg last van mn borsten en werkelijk verschrikkelijke PMS. Ben dan zo prikkelbaar dat ik mn man bijna tot wanhoop drijf haha. Nu is dat dus niet zo. Ik voel me zooooo rustig. Ook heb ik 2 dgn bruinverlies gehad en nu ben ik helemaal schoon, wat normaal nooit gebeurt. De enige 2 keren dat dat gebeurde was ik zwanger van mn zoons! Mijn borsten voel ik nauwelijks, bijna al het eten gaat me tegenstaan en ben zo nu en dan licht in mn hoofd. Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is, maar ben aan de andere kant ook weer bang deze gevoelens te hebben, omdat de teleurstelling dan zo groot is als het niet gelukt is.
    Vind het trouwens heel fijn dat deze site bestaat. Dan weet ik tenminste dat er vele anderen zoals ik zijn en dat geeft me een hoop steun!

20. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend hoor BabsieG!
    Ik moet ook nog 4 dagen wachten tot a.s. maandag om te testen evt., maar voel me niet zoals jij. Heb af en toe krampjes. Dus ik ben bang dat het deze ronde ook (weer) niet raak is.

Succes!

Share This Page