heej heej !! Ik heb vanmiddag een positieve zwangerschapstest gedaan .. over duidelijk positief..! was 6 dagen overtijd.. heb veel klachten zoals: Hele erge pijnelijke borsten last van mij darmen rode wangen opgezette buik.. enz.. Dan zal het wel waar zijn toch ? Ik wil me daarom hier even voor stellen .. Ben 20 jaar vriendlief 27 zal dan ong wat ik denk 3 weekjes zwanger zijn .. en nu k getest heb . ben wel erg geschrokken vreemd idee dat er een beetje in me buik groeit Ennn.. ik heb 2 week geleden file american gegeten en heb wel gerookt veel .. zal er nu me best doen om te stoppen hoe erg is dat? Groetjes Mii..
dankje dankje ja idd doe me best mt stoppen met roken ooo zo moeilijk he maar sinds dt ik t weet 3x gerookt voelt niet goed dt scheelt wel
Ja idd erg erg snel.. Hoelang moet ik nu wachten tot ik naar de verloskundige mag duurd zo lang.. en volgens mijn laatste ongidag.. zal k als het goed is nu al 5 week zijn .. ik heb nu lichte buikpijn .. dat wilik helemaal niet maakt mij onzeker!! vriendlief ook blij gelukkig hihih liefste wil ik t wel al tege iedereen zeggen maar wil iniedergval wachten tot ik bij de verloskundige geweest ben .. enn zal strax nog een keer testje doen .. want vriendlief is bang dat t strax niet zo is.. maar hb huisarts gebelt die zei ik noteer dat je zwanger bent en bel maar naar de verloskundige ... had liever daar nog een x test gehad dat ik zeker zwanger ben !! hihi maar heb wel heeeel veel last van verscheinselen dus ik geloof het wel !! alleen nu vriendlief nog eventjes.. voelt vreemd helemaal zo verliefdgevoel in me buik ..
Wow Gefeliciteerd onwerkelijk he?? ik heb er zelf 4 gedaan en kan het soms nog niet geloven hiihihih!!! vind het allemaal heel spannend ik zelf heb 2 april me eerste echo!! Geniet lekker van het gevoel......