lieve meiden, Ik voel me zooo ontzettend depri.. en ben echt radeloos. Ik wordt niet ongesteld en heb last van melkafscheiding uit mijn borsten (dit heb ik al een tijdje) nu kan het zijn dat je prolactine gehalte te hoog is... ik ben niet zwanger (vet vaak getest kruidvat kan nog jaren door dankzij mijn uitgaven..) als je op deze twee dingen googled en je kijkt wat past bij verhoogd prolactine, melkafscheiding en wegblijven menstruatie staat erbij dat je onvruchtbaar bent.. wat moet ik nu nr ha? iemand anders dit ook gehad??? ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik voel me namelijk zo slecht.. kan alleen maar huilen liefs anne
Ik zou voordat je het slechtste gaat denken een afspraak maken bij de dokter. Internet is erg handig maar je kan jezelf er ook flink gek mee maken. Dus stel geen diagnose en maak een afspraak bij de ha Zie aan je banner dat je ook net gestopt bent met de pil... het kan ook nog het ontpillen zijn he..
wat vervelend anne, als je je zo onzeker voelt zou ik gewoon langs de huisarts gaan.. dan heb je teminste meer zekerheid! Succes ermee!
ik zou idd even gewoon met de huisarst spreken. schildklier afwijking kan ook zijn, dan blijft (kan) je menstrustie weg en heb je kans op melkafscheiding. maar het kan ook allemaal gewoon met ontpillen te maken hebben