ik lees ook even met jullie mee... hier ook zo'n vaag verhaal... 2 weken geleden 1 dag positieve ovutest met cervixslijm... afgelopen vrijdag negatieve ZWtest, vanaf zaterdag meer cervixslijm en al 4 dagen op rij positieve ovutesten... raar maar echt waar... ga morgen ook maar eens een ZW test doen... vorige cyclus had ik ook zoiets, maar toen 2e keer 2 dagen positief en daarna weer netjes negatief en toen na 2 weken ongesteld... ik blijf jullie topic effe volgen... misschien worden we nog wel wat wijzer van elkaar...
Wauw wat geweldig!!! Had je ook al snel klachtjes?? En bv de innesteling gevoeld?? Van harte!! Lijkt me geweldig, zwanger het jaar uit!!
Op 4 DPO en 5 DPO had ik al een heel trekkend en zwaar gevoel in de onderbuik 6 DPO idem en boobpijn, meer stoelgang dan normaal 7 DPO boobpijn Ik heb nog nooit (2x zwanger geweest waarvan 1 mk) zulke sterke symptomen gehad en hierdoor was ik overtuigd zwanger te zijn. Vandaar dat ik zo vroeg getest heb. Heb vrijdag mijn NOD pas
Wat natuurlijk ook nog kan is dat je in je vorige cyclus een vroege miskraam hebt gehad en dat die licht positieve test nog door een restje HcG van die vorige cyclus was! En misschien zijn daarom je eitjes wat in de war geraakt en zijn er 2 vlak achter elkaar gesprongen?