Hoi meiden, Ik heb maandag en dinsdag een test gedaan en die waren allebei positief. Het plusje verscheen vrijwel gelijk. We zijn hier heel blij mee. Ik voel me alleen niet echt zwanger en eigenlijk heel goed. Af en toe misselijk en pijnlijke borsten. Ik voel me eigenlijk zo goed dat ik twijfel of die testen wel goed zijn. Om me heen hoor ik de hele tijd van die verhalen van snel moe, buikpijn, enz. Hebben jullie ook die twijfels gehad dat je je super voelt en ook een positieve test hebt?
Ik heb 2 kinderen mogen krijgen,en bij de beide zwangerschappen heb ik geen /weinig zwangerschapkwaaltjes gehad ! Kan me indenken dat je het verwacht omdat het er "bijhoort" ,maar het is geen gegeven ! Van harte gefeliciteerd,en dat alles goed mag gaan !!
Bij mij 2 zwangerschappen had ik ook amper last van de bekende kwaaltjes Gefeliciteerd!! geniet ervan
Dank jullie wel. We gaan er ook van genieten. Het is de vierde ronde. De eerst periodes hoopte ik heel erg en net toen we het niet verwachten toch overtijd Na tien dagen heb ik getest en raak!
ik heb ook 2 positieve testen en ook ik ben knetter onzeker omdat ik niks voel...???? alleen een beetje zeurderige buik verder niks t zal wel goed zijn denk...
Ik ken het hoor...Ik heb ook weinig kwaaltjes, behalve rugpijn en een zware buik. Toch waren alle drie de testen positief...Dan ben ik het dus ook!!! Ik zou me wel geruster voelen als ik de 1e echo heb gehad, maar dat zal jij vast ook hebben. In ieder geval gefeliciteerd!!!