Zwanger maar waarom zo onzeker...:(hellllppp

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by jenniehj, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jenniehj

jenniehj Lid

Jan 3, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, ik heb nieuwjaarsdag 2 testen gedaan van apothekers... allebei waren de controlevensters knal roze... en t testvenster licht roze... iedereen zegt dat ik zwanger ben ben ook al 8 dagen over tijd maar waarom ben ik er dan niet zo zeker van... vandaag dokter gebeld zegt bel de verloskundige maar... hebje ook lekker veel aan .... dit is de eerste... (als t zo is ) ik wil happy zijn maar......
    wie haalt mijn onzekerheid weggg helpppp

2. Carlijn81

Carlijn81 Lid

May 29, 2010
    81
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Het is toch echt zo!!! Van harte gefeliciteerd, die eerste drie maanden zijn zo spannend en raar. Heb je nog geen symptomen? Of moe..? Ik denk dat je het binnenkort vanzelf merkt en het besef komt vanzelf.
    Voordat je iets op een echo ziet zul je nog even moeten wachten, maar als je die uk eenmaal ziet..

Van harte gefeliciteerd!!! Probeer je niet te druk te maken, het komt vanzelf.

3. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    meid! van harte gefeliciteerd!
    en de onzekerheid hebben heel veel vrouwen in het beginstadium...had ik ook bij de eerste, en nu, helemaal niet.
    Tuurlijk het kan misgaan, maar daar moet je niet van uitgaan!

Geniet ervan! het is zo bijzonder om mee te maken!

4. jenniehj

jenniehj Lid

Jan 3, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah echt he ... t is zo raar ik ben blij heeeel erg blij zelfs maar von t ook heel raar dat je bij de dokter niet nog een test kreeg ik belde vanmorge en kreeg een ïnfo"pakket ze zei alleen maar nou bel de verloskundige maar... tog vreemd of gaat het altijd zo ?

5. jenniehj

jenniehj Lid

Jan 3, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    tjaa... ben niet misselijk ofzo... maar heb wel nouja een soort van buikpijn
    niet echt buikpijn maar een beetje zeurderig... kweet niet of dat er wat mee te maken heb... ooow lekker dom dit heb er ook echt geen verstand van :p

6. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

Jul 23, 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland

het gaat altijd zo, tenminste bij mijn eerste belde ik ook de huisarts en die verwees mij ook meteen door naar een verloskundige, dit volgens mij omdat de huisarts toch verder weinig tot niets kan doen....en de vk wel, zoals een echo etc.

7. jenniehj

jenniehj Lid

Jan 3, 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah oke... ik weet eigenlijk ook helemaal niet hoever ik ben enzo... kunnen ze dat alleen zien op een echo

8. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

Dec 13, 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Tijdens de 1e echo kunnen ze je precies vertellen hoe lang je zwanger bent en wanneer je uitgerekend bent. Toen ik de 1e keer zwanger was was ik ook onzeker, pas toen ik de 1e echo had gehad besefte ik het pas echt, ik had trouwens maar heel weinig symptomen in het begin.

9. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik was/ben ook ontzettend onzeker. Ik heb de eerste twee weken wel 12 zwangerschapstesten gedaan. Ook nu nog kan ik het niet geloven.
    ondertussen ben ik 2 echo's verder en heb vorige week het hartje gezien. Maar toch blijf ik me onzeker voelen. Je hoort zo vaak dat het mis gaat. Zeker omdat ik tot gisteren toe elke dag nog bruine afscheiding heb gehad. ook heb ik geen last van zwangerschapskwaaltjes als misselijkheid en extreme moeheid.

Maar toch:
    Ik ben een stuk rustiger omdat ik weet dat ik niet meer kan doen dan dat ik nu doe. Ik leef gezond. Wil mijn kindje niet verder groeien, dan kan ik (en ook de gyn) er niets aan doen. Dan zal het kindje niet levensvatbaar/ernstig gehandicapt zijn. Het is gewoon afwachten totdat er meer zekerheid is. Maar zover ik nu kan zien, is die zekerheid er nooit. Ook niet als je kindje al is geboren. Dus ik denk dat we niet meer dan ons best kunnen doen en gewoon blijven duimen dat alles goed blijft gaan.

10. fafa

fafa Niet meer actief

gelukkig wel... huisartsen hebben wel wat beters te doen (zieke mensen beter maken enzo) dan onzekere vrouwen zwangerschapstestjes af lopen nemen.

11. triesie83

triesie83 Actief lid

Nov 1, 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi jenniehj,

Ik voelde me precies hetzelfde als jij!! Ik zit nu in de zevende week en nu pas begint het echt een beetje te landen :)

Ook ik kreeg geen test bij h.a. en kon gelijk de verloskundige bellen.

Dit wordt ook mijn eerste kindje en ik heb ook zoveel vragen... Ik laat nu alles gewoon over me heen komen, denk goed aan mezelf en probeer er gewoon van te genieten en er meer aan te wennen dat we straks met zn drietjes zullen zijn!

Dus relax meid! Gefeliciteerd met je wondertje en geniet er van!!!

Share This Page