Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad (met 6 weken maar vruchtje was al gestopt met 4 weken), uit echo bleek dat mijn baarmoeder al helemaal schoon was na 1 week. Nu zou eergisteren mijn NOD zijn en heb ik een test gedaan, SUPER positief!!! Het streepje is bijna net zo donker als de teststreep! Heeft iemand dit weleens meegemaakt en was je toen ook echt zwanger?? Ik twijfel nu zo erg!!
heey meid,, ik kan je eigenlijk niet zo goed helpen met je vraag want heb het zelf niet meergemaakt maar las je berichtje en kan me best voorstellen dat je nu super onzeker bent.. ik heb wel eens gehoord dat je na een mk nog positief kunt testen.. vanwege dat het hcg hormoon nog in je lichaam zit.. het kan natuurlijk ook dat je opnieuw zwanger bent geworden wat ik voor je hoop!!! misschien moet je over een paar dagen nog eens testen of gewoon bellen naar vk vragen of ze een echotje kunnen maken ofzo.. ik hoop dat je nog meer reacties krijgt van meiden die je beter kunnen helpen ik duim in ieder geval voor je!
Ja ik heb dit meegemaakt. Na mijn 1e miskraam was ik gelijk weer zwanger. (helaas weer een mk) Dus ja het kan zeker en als het 4 weken na je mk is en de streep is superduidelijk dan kan het zijn dat je weer zwanger bent!! Hopelijk is het zo en blijft het deze keer goed gaan meis, ik duim voor je!!
hoi, ik heb hetzelfde meegemaakt ik ben gecureteerd op 31 december, en daarna gelijk zwanger geraakt, ik ben inmiddels bijna 14 weken zwanger, dus het is zeker mogelijk, ook ik geloofde het niet maar het is zo, en je kan altijd vk bellen om te vragen of ze misschien al een vroege echo will doen, want daar heb je recht op na een miskraam.
Ik heb de vk gebeld en die zei dat ik over een week nog eens moest testen en als het dan nog zo overduidelijk positief is ben ik volgens haar wel zwanger. echo doen ze pas als ik 7 weken ben op zijn vroegst. Ook de huisarts gebeld om eventueel bloed te prikken maar dat deden ze niet. Omdat de vorige zwangerschap al met 4 weken mis was gegaan moest ik er nu maar vanuit gaan dat ik weer zwanger ben. Want ze zei dat het erg onwaarschijnlijk was dat er nu nog hcg in mijn lichaam zou zitten. Maar ze wilde dus beide niets doen en ik moet dus gewoon afwachten, vandaar dat ik om ervaringen vraag. Het wordt er niet duidelijker van maar geeft me misschien wat meer hoop ofzo?!
Heb je tussen je miskraam en deze test nog andere testen gedaan? Ik hoop voor je dat je zwanger bent, maar ik heb zelf een hele vroege miskraam gehad vorig jaar (was pas een paar dagen over tijd, wel positief getest al) en ik bleef nog weken positief testen. Het was heel stom want daardoor bleef ik nog ergens hopen dat het nog goed zat, de testen werden zelfs nog donkerder nadat ik het vruchtje al verloren was. Het duurde ook nog een tijd daarna voordat ik weer ongesteld werd, dus mijn lichaam had echt tijd nodig om te herstellen. Zoals ik al zei, ik hoop dat je gewoon echt zwanger bent, maar het zou ook kunnen zijn dat je nog HCG in je urine hebt van je mk.
heb er zelf geen ervaring mee.. maar las toevallig net ergens dat na 3 weken bijna niks meer aan hcg in je bloed zou kunnen zitten in ieder geval niet genoeg voor een positieve test ik hoop dat dat bij jou ook zo is en je gewoon weer lekker zwanger bent en niet onbelangrijk dat het goed gaat deze keer!
Ik kreeg na 9 weken een MK en ik had na 1.5 week een nega zw.test in mijn handen dus toen was al het hcg weg. Ik denk dat je wel zwanger bent hoor!
Ik heb het ook meegemaakt hoor. Heb met ruim 7 weken zwangerschap een miskraam gehad en exact 4 weken later had ik weer een positieve test. Kon het zelf ook niet geloven en heb toen 5 dagen later nog een keer getest en de teststreep was weer een stuk donkerder dus toen wist ik zeker dat ik weer zwanger was. Ik weet bijna dus wel zeker dat je weer zwanger bent!!
Heb t niet meegemaakt meis, maar als ik t zo lees mag je voorzichtig blij zijn en feliciteer ik je alvast Hou je ons op de hoogte van je test volgende week? Ik weet alleen dat je na een MK extra vruchtbaar bent omdat je lichaam al klaar is voor een zwangerschap ofzo