bah he

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annelies, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    sorry hoor, maar ik moet even mn frustraties kwijt. ik voel me k*t. ik wil graag zwanger zijn maar het komt maar niet.
    en ik kan het niet uitstaan dat iedereen hier zwanger raakt :oops: :oops: .
    begrijp me niet verkeerd meiden: ik ben heel erg blij voor diegenen die zwanger zijn maar ik wil zelf ook zo graag. ik ben gewoon boos vanbinnen, kan echt wel janken
    vat het alsjeblieft niet verkeerd op.
    ik ben denk ik gewoon een beetje jaloers... :oops:
    ga maar een flink potje zitten huilen nu
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik voel met je mee meis. Ik heb het ook dit keer en haat het van mezelf...Heb daarom besloten om ff weg te blijven (volgens mij hebben we de berichten tegelijkertijd geplaatst!)
    Sterkte. Ook wij zijn ooit aan de beurt!
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik denk dat iedereen die zwanger wil worden wel eens goed baalt.
    Het lijkt of de een na de ander zwanger wordt en jij niet.
    Als ik zo'n berichtje lees en er dan ineens een zwangerschapsbanner erbij staat dan denk ik; dat wil ik ook.
    Fantaseren hoe je het aan iedereen gaat vertellen en zeker zijn dat je zwanger bent als je een dag overtijd bent.
    En dan ...... komen die vervelende :evil: en moet je weer van voor af aan beginnen.

    Ik voel met je mee Analize.
    Sterkte en kop op.

    Silly
     
  4. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als de duivels er net zijn baal je als een stekker, volgens mij komt dat ook door de hormonen. Een paar dagen later kijk je er al weer anders tegenaan. Kop op meid en wie weet zien we elkaar over 4 weken en dan wel positief!
     
  5. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    analize ik heb ff een reactie bij elvira geplaatst .....
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zij ligt er nog niet uit hoor....
     
  7. Lesley

    Lesley Actief lid

    4 jan 2006
    134
    0
    0
    bediende
    Antwerpen
    Analize, geef niet op!! Er is wel een zeer positief punt: je bent nog heel jong, dus niets is verloren!
     
  8. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ik begrijp je ook hoor ;) Analize :(

    Elke maand denkje nu kan het mijn beurt zijn, en dan komen die rot :evil: :(

    Toen met mijn zoontje baalde ik ook zo, dat heeft toen 9 maanden geduurt pff

    En om je heen wordt iedereen maar zwanger ;)

    Ik baal nu ook weer :( ik had echt het gevoel ja nu ben ik zwanger :(

    Meid je ben niet alleen hoor :) :)

    liefs manon.

    kom op meid :)
     
  9. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Die gevoelens die jij hebt zijn menselijk.
    Het geeft niet dat je die gevoelens hebt.
    We snappen het allemaal wel denk ik.
    Doe even rustig aan en laat het bezinken.
    Deze ronde gaan we er allemaal weer tegenaan.
    Succes!
     
  10. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik snap je wel Analize, ik zit net als jij in dezelfde positie, echter ik probeer het positief te blijven zien.
    Kop op!!

    Karin
     
  11. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    owwww ok ik zie haar banner nie..
    goed analize kop op , het komt allemaal heus.
    wat wil je met zoveel leden en mensen die hier komen dan is de kans groot dat er elke dag hier iemand zwanger raakt.
    laat je niet kisten je ligt er nog niet uit begrijp ik.
    succes lieke...
     
  12. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nee, ik lig er nog niet uit maar ook niet het gevoel zwanger te zijn. ik denk dat die verrotte duivels er gewoon weer achter zitten. nou ja... nog maar even geduld.
    en over dat positief denken duikster: ik zeg het telkens tegen mezelf maar ik kan het gewoon niet. ik weet echt niet waar dat aan ligt...
     
  13. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik ga even proberen mn gedachten ergens anders op te vestigen. ik ga lekker aan het werk.
    mensen lastig vallen met prikken en pillen... hihi
    bedankt voor jullie reacties!
    en als er nog tips zijn om positief te denken en niet zo met zwanger worden bezig te zijn...
    ik ontvang ze met open armen!!!!
    liefs,annelies
     
  14. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Analize .
    Ik ken deze gevoelens maar al te goed .
    Omdat ik voor onze oudste 2 jaar heb moeten klussen .
    Nu zijn we nog maar net "bezig" en ben nog niet zo gefrustreerd op het zwanger worden .

    Mijn tip is om het gewoon helemaal los te laten .
    Gewoon denken : laat ook allemaal maar .
    Ga je concentreren op andere dingen , leuke dingen .
    Ik deed dat toen ook en was de volgende maand meteen zwanger ;)
    Meis , ik hoop dat je je straks wat beter voelt .
    Jouw tijd komt echt wel .

    Groetjes Joyce
     
  15. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik voel ook met jullie mee meiden...op de dag dat ik ongie word ben ik ook echt niet te genieten en ken ik wel janken....maar ik moet zeggen het lijkt wel alsof de teleurstelling steeds minder word je begint eraan te wennen..maar ik heb ook mn bannertje eruit gegooid...ik wil niet meer weten wanneer in vruchtbaar ben of weer ongie word..zal nou ook wel niet lukken maar goed...ik hou nu maar in gedachte och kan ik me deze carnaval nog eens flink bezatten en flink uit mn dak gaan vind ik ook wel lekker :)

    Ik hoop dat jullie snel uit jullie dipje zijn en als je wil babbelenhoor ik het wel...

    liefs en dikke knuffel liselotje ;)
     
  16. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nou, ik snap er echt helemaal niks meer van.
    ik zit nota bene nog een week voor mijn NOD en ik had bij het afvegen tot twee maal toe wat rose op het toiletpapier. ik denk dat ik al ongi ga worden.
    wat een geeikel zeg. nog nooit een cyclus gehad die korter duurde dan 30 dagen en nu zit ik op dag 24??! wwwhaaaaaaaaahhh, ik word gek!!!
     
  17. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey Analize,

    Je weet maar nooit he, misschien is het iets anders! Maar ik zal je niet al te hopovol maken.

    Ik moet nog 1,5 jaar wachten met zwanger raken, en das soms ook heel erg moeilijk. En het wordt alleen maar moeilijker.
    Gelukkig heb ik een studie (waar ik veel tijd aan kwijt ben), veel vrienden, werk en een vriend die ook af en toe aandacht moet, dus ik heb gelukkig voldoende afleiding. Maar ja, soms...dan kan ik echt wel JANKEN dat ik moet wachten. Ook al hebben we een datum vastgesteld om te beginnen. Toch tel ik nu al de dagen (nou ja, meer de maanden), voordat het zover is.

    Nu hoop ik alleen maar dat ik niet zo gefixeerd wordt als we eenmaal aan de slag gaan...

    Heel veel succes met de komende dagen meis, ik hoop echt voor je dat je snel mag genieten van een steeds boller wordend buikje!
     
  18. Kara23

    Kara23 Actief lid

    29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik weet precies wat je bedoeld, Analize!!!
    Ik ben ook super jaloers als ik hoor dat iemand zwanger is!
    (=niet goed, maar het gaat vanzelf)
    Ik wil gewoon OOK zwanger zijn!
    Ik probeer er nu ook niet zo mee bezig te zijn, zoals de andere meiden zeggen, maar dat is best moeilijk!
    Je wordt er ook elke dag wel mee geconfronteerd. Overal zie ik opeens moeders met baby's of vrouwen met een dikke buik, dus nu probeer ik dan maar te denken: "Nee, dat wil ik niet!!!". Ik weet wel dat dat stom :oops: is, zo hou ik mezelf alleen maar voor de gek, maar anders blijf ik er maar aan denken!
    Ach, ik weet het ook niet hoor!

    Nou ja, sterkte allemaal en hou de moed er in!!!

    Liefs MIR
     
  19. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik begrijp jullie gevoel volledig. Het kan soms enorm balen zijn.
    Maar als je echt jaloers wordt en het je humeur verpest als er iemand anders zwanger is, is dit wel een heel vervelende plek. Hier wordt toch regelmatig het "goede" nieuws verteld.
    Ik vind het juist leuk om te zien dat er ineens een zwangerschapsbanner onder iemands naam staat, van wie je al een tijdje het wel en wee volgt.
    Wij zijn nu bijna een jaar bezig, met een (heel) korte zwangerschap tussendoor. Het geeft mij juist nieuwe moed als ik lees dat het bij andere na een tijdje (soms zelfs na heel lang) ook lukt.
    Maar daar gaat iedereen natuurlijk op zijn eigen manier mee om en heeft hier zijn eigen gevoelens bij.
    Ik hoop voor alle meiden hier dat jullie snel goed nieuws hebben en dit ook samen kunnen delen net als de periode daarvoor.

    Groetjes Noralien
     
  20. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hoi Analize ... ik denk dat jij zegt wat er vele voelen en dat is knap ;) je gunt het iedereen ...maar eigenlijk jezelf het meeste lekker egoistisch is niks mis mee meid ... heel veel suc 6 ik duim voor je ... :oops: en yep ook voor mezelf ...greetz asjuh
     

Deel Deze Pagina