Ik ben weer zwanger!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Ster27, Oct 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Van ons tweede wonder!

Na 3 negatieve testen vanmorgen toch positief getest en als mijn berekeningen kloppen ben ik 5,5 week zwanger!

Voel me eigenlijk vanaf vlak na de conceptie al niet lekker, vaak misselijk en sinds twee weken echt heel erg beroerd. 1,5 week geleden naar HA geweest, die heeft er ook een test op losgelaten, negatief.
    Ben dit weekend zo beroerd geweest dat ik vanochtend de HA weer wilde bellen, maar wilde toch 100% zeker weten dat ik niet zwanger zou zijn. Stiekum hoopte ik op een positieve test, 2e kindje lag nog niet helemaal in de planning, wilden eigenlijk wachten tot Jesse een jaar zou zijn, maar is al wel heel erg welkom.

Het rare is, meteen na het vrijen zei ik tegen mijn man dat ik het gevoel had dat we net een kindje hadden gemaakt, ik lachte het een beetje weg, mijn man is niet zo zweverig, maar zo voelde ik het wel. Heb ook al die tijd gedacht zwanger te zijn, maar ja, 3 negatieve testen brachten me toch sterk aan het twijfelen.
    Ik was zo bang dat mijn lichaam me voor de gek hield en ik dingen zag die er niet zijn (gisteravond voor de spiegel viel me op dat mijn buik boven mijn navel wat dikker was geworden). Ik heb na de test echt gehuild van blijdschap en opluchting.

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D

3. Paddington

Paddington Niet meer actief

gefeliciteerd